snyggaste senskydden under 1000-lappen

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare vike
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 1 309
Sv: snyggaste senskydden under 1000-lappen

jag gillar eskadron flexi-soft :) ligger på runt 600 tror jag. Finns även många snygga i läder, tex h**ks för 700 (?) kr, men har ingen erfarenhet av dem.

Jag ÄÄÄÄÄLSKAR mina Eskadron flexi-soft!!!:love::love: Sitter som en smäck och och jag tycker det är riktigt riktigt bra kvalité! :)

Tycker Eskadronen är bra men Veredus är så mycket snyggare! Olympic ligger på 900 :D

Eskadron helt klart! Både bättre o snyggare än Veredus :laugh:

Jag tycker mina ny senskydd från börjes är grymt snygga! Veredus-kopior för 200 kr. :D

Jag har både Eskadron flexisoft senskydd (snygga och asbra kvalitet) och Veredus Olympus (Snygga och också bra kvalitet, dock inte använt dem så mkt pga såld häst, men tror att de kanske låg lite över 1000-lappen), rekommenderar båda i vilket fall! :)

Vill man ha lite roligare i färg så är JW skydden super med. Får både fram och bak för 600 tror jag. Tror dock dom har lite sämre kvalité än mina Veredus och Eskadron. Men dom är helt klart snygga och funkar super! :)

Liknande trådar

Utrustning Jag har som rubriken lyder problemet att ha ett väldigt smalt ansikte med ett gigantiskt bakhuvud, detta resulterar i att i princip ALLA...
Svar
4
· Visningar
659
Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 385
Senast: Silje
·
Övr. Hund Som rubriken lyder antyder vill jag prata bäddar. Senast jag hade hund (10 år sen drygt) hade jag ingen bädd till honom, förmodligen för... 2 3
Svar
53
· Visningar
2 104
Senast: bollen__
·
Utrustning Hej! Jag har nyligen köpt en ny hopphäst, sto 13 år hoppar upp till 140. Hon flyttade hem till oss för snart 4 månader sedan. Upptäckte...
Svar
1
· Visningar
246
Senast: Nevermind
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka