Snyggaste täcket

Annie__

Trådstartare
det finns ju snyggaste schabraken så varför inte en tråd med bilder på era snyggaste täcken:bump:

skriv gärna märket oxå om det är ett märkestäcke:)

Sv: Snyggaste täcket

Har visat bilden förut men gör det igen. Detta är min pålles innetäcke på vintern, de kallare nätterna. Måste be någon bra "symänniska" att fixa spännena längst fram för det är lite för kort i ryggen. Köpt på rea så ingen bytesrätt.
Märket är Domani och kostade 200 kr på granngården. Halva priset på 400 kr...:)
Länkar: http://images4.bilddagboken.se/15/_u6/_u1/_u1/_u4/_u3/u611439/86352_1200824278.jpg

Verkligen ett superbra och ultrasnyggt täcke, tycker jag i allafall:D

Har visat bilden förut men gör det igen. Detta är min pålles innetäcke på vintern, de kallare nätterna. Måste be någon bra "symänniska" att fixa spännena längst fram för det är lite för kort i ryggen. Köpt på rea så ingen bytesrätt.
Märket är Domani och kostade 200 kr på granngården. Halva priset på 400 kr...:)
Länkar: http://images4.bilddagboken.se/15/_u6/_u1/_u1/_u4/_u3/u611439/86352_1200824278.jpg

Verkligen ett superbra och ultrasnyggt täcke, tycker jag i allafall:D

har köpt ett likadant som jag e dunder nöjd med. men mitt är helt brunt.

Jag har ett domani sommartäcke som jag älskar :love:

Lortigt med ett annat täcke under.
15836205.jpg

Jag har nog två favoriter!

HW Rambo newmarket competition fleece, ridtäcke
Supertjock och härlig kvalite, är som ett tredubbelt fleecetäcke typ :D Noppar inte alls och är supermjukt!
EFIT1februari101.jpg

och
HW rhino wug, mest för att färgen är så fin på min fux! Sen är det ett kanontäcke, har aldrig läckt eller gett skav.
Dålig bild men det på hästen till vänster!
lshoppning020.jpg

Nej jag har fler favoriter, måste ta ett till :D
De här fleecetäckena säljs hos olika butiker med olika loggor, finns i oändligt många färger med olika passpoaler och är väldigt bra till billigt pris! Har ett marinblått också, det ena från charlies och det andra från my one. Dessutom säls de i set med matchande grimma och fleecelindor :angel: Avtagbara bukgjordar, perfekt att slänga över sadeln på träning/tävling!
19eapril010.jpg

jag har bara ett täcke just nu, men det kommer bli fler ;)

ett fleecetäcke från Sjöhagen Wear :D

1dec07017.jpg

ett av mina RG täcken! dålig bild men man ser väl lite iaf :p
19207251.jpg

Mitt snyggaste täcke är ett Equiline ulltäcke! :love:

Bild:
19036744.jpg

Kommentera inte hästens form på bilden, jag vet att hon går bakom hand...

Diana

kl

jag har fyndat en del fintäcken domani, men vill prova utettäckena också. Snygga =)

Liknande trådar

Avel Här är tråden med födelseannonser för årets föl. Skriv gärna ras och stam för det är många intresserade av, och lägg ut en bild. Detta...
Svar
0
· Visningar
223
Senast: Görel
·
Kläder & Bli fin Jag behöver tips på en snygg och bra regnkappa. En att ha till och från jobbet, när man går på stan m m. Främsta kravet är att den är...
Svar
7
· Visningar
872
Mat Mitt äldsta barn fyller 20 :nailbiting: 😵‍💫🥳 och jag vill baka en riktigt god tårta. Jag gillar att baka och brukar ta i lite när nån i... 2 3
Svar
46
· Visningar
3 461
Senast: Capybara
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 446

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka