Snyggaste täcket

Sv: Snyggaste täcket

99 kr :o det var bra!
Fick vårat för halva priset för 400 kr.

Och ja, det är fint :D men jag har tvättat det flera gånger och det håller =) Manne går ute med det häroch 3 fleecetäcken juust nu då vi inte har något som är lagomt tjock.

Nej fel :o 2 fleecetäcken och sen det där domani täcket.

Det är norrland här och fortfarande inte varmt.

Vart köpte du det ridtäcket :D Skitsnyggt, finns även det i marin/vita ränder som deras fleecetäcken?

PICT0021.jpg

Horseware Amigo 200 g. Brunt med blått kantband.:d

Mitt bästa täcke

Typ enda som sitter smäck på min ponny :D

Horsesaver .. Köpte de på butik som gått i konkurs för 500 kr :d

Ett sådant har jag med, köpte det på Gekås i Ullared för 400 kr. Ett mkt bra täcke.

Mina nuvarande favvotäcken:
På varmblodet
19058511.jpg

På halvblodet (alltid svårt att hitta snygg färg till en fux:p men det här tycker jag funkar bra, spec. me tanke på att pappan är från Tyskland & täcket har röd & gul passoál + svart = Tysklands flagga):angel:
19232796.jpg

Liknande trådar

Avel Här är tråden med födelseannonser för årets föl. Skriv gärna ras och stam för det är många intresserade av, och lägg ut en bild. Detta...
Svar
0
· Visningar
223
Senast: Görel
·
Kläder & Bli fin Jag behöver tips på en snygg och bra regnkappa. En att ha till och från jobbet, när man går på stan m m. Främsta kravet är att den är...
Svar
7
· Visningar
872
Mat Mitt äldsta barn fyller 20 :nailbiting: 😵‍💫🥳 och jag vill baka en riktigt god tårta. Jag gillar att baka och brukar ta i lite när nån i... 2 3
Svar
46
· Visningar
3 461
Senast: Capybara
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 446

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka