Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Tycker om det här.. mjukt och behagligt.. Men citaten vill jag ha i samma gröna färg som bakgrunden.. Så var det väl innan? Å gillar inte den röda färgen som sidnumren har heller....
äsch, så småsinta alla är nu igen. Låt Gunnar leka lite med sitt forum nu, han måste ju få testa sig fram lite utan att det blir ramaskri på fem röda...
Hästnyheter Nu på sommaren är hästens parasiter som mest aktiva. Masklarverna vaknar upp på våren och vill med hjälp av hästarna föröka sig på betet...
Kropp & Själ Det är för att det inte ska svullna. Såret är läkt och ser fint ut. Men det svullnar väldigt mycket, trots rörelse och högläge..
Ska ha...
Ekonomi & Juridik I mina utländska pass har det varit förutom originalspråk både engelska och franska.
Jag har dock aldrig kollat passet innan köp, för...
Hästhantering Så här såg det ut hos oss när de återsåg varandra efter ett par år. Den stora bara suckade och flyttade på sig. Sedan stod de alltid och...