Snyggt Buke!!!

Sv: Snyggt Buke!!!

*kl*

Varför kan det inte finnas ett antal olika profiler att välja på som visar olika färger och som man kan ställa in i kontrollpanelen för sin profil? Det tycker jag hade varit kanonbra, finns på flera andra forum jag är med på.:banana: :bump:

Precis vad jag också tänkte! Ett par-tre olika färgskalor att välja på, så blir nog alla nöjda.:)

Det har väl funnits innan? Jag vet att jag råkade göra allting blått engång! *rys* Bytte snabbt tillbaka till den gröna...

det fanns för flera år sedan, minns inte om det var precis före eller efter det blev buke. troligtvis efter väl?

jag tycker det är ganska snyggt som det är nu.
möjligtvis är det allra översta lite för mkt grådaskig brun för att passa in med resten...
det känns som att alla varianter har bestått av lite för många olika färger, det gör att det blir lite svårt att se om det är snyggt, även oom det kanske är det egentligen :D

kl

Jo, jag blrjar faktiskt tycka det var liite snyggt iaf :angel:
Men det skulle bli snyggare om menyn (eller vad man ska kalla det) och raden ovanför inläggen inte var riktigt så gul :crazy:

*kl*

Nu är det fint här. Vilsamma färger för ögonen. Varmt och fint. Tycker det är lättare att läsa texten i menyn nu.

Norrland

Ska den här färgen vara kvar nu?

Jag får be Laban fixa till min avatar då ;)

Jag är ledsen men det kan inte se ut så här! Jag blir av nån konstig anledning sugen på GLASS, chokladglass, nougatglass, bananglass...

:crazy: Vi har ett ställe som säljer dyr och otroligt god glass, riktig krämig och god inte sån med en massa luft i, och jag bara VILL HA när jag tittar in på buke nu.:crazy:

Fortsätt mixtra Gunnar annars blir jag ruinerad på glass köp.:D

Liknande trådar

Bukefalos Helt plötsligt blev bukefalos gult upptill. Jag har tittat runt på alla inställningar men det hände helt plötsligt jag vet inte vad jag... 2 3
Svar
48
· Visningar
2 660
Senast: Gandalf
·
Bukefalos Bukefalos har varit onåbar flera timmar idag. Jag trodde först att det handlade om de problem vi sett lite av den senaste tiden och...
Svar
6
· Visningar
628
Bukefalos Bukefalos låg nere för mig imorse. Nu är den uppe igen men "anslutningen är inte säker" står det. Hade problem med att logga in - sidan... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 632
Senast: Gabby_Ossi
·
Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
971
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Eurovision 2025
  • Dejtingtråden del 38
  • Vad gör vi? Del CCXII

Hund, Katt, Andra Djur