Snyggt Buke!!!

Sv: Snyggt Buke!!!

Tog en sväng inne på gnägg var en del trådar har stjärnor. Det gör att trådarna ligger med olika mellanrum, och utan linjerna ser det fel och rätt slarvigt ut tyvärr... Enlig mig.

En elogé ändå till dig som orkar hålla på och förbättra på buke! :)

Dom vita linjerna e skitfina:) känns mkt mer luftigt nu :)

Vart sjutton är de vita linjerna? :( Jag har tittat både uppifrån, nerifrån och från sidan på min skärm som är kalibrerad med Adobe Gamma och jag ser verkligen inte några vita linjer. Vart finns dem? :confused:

Men typ emellan trådarna har det ju varit linjer förut och där vid siffrorna(där man väljer sida) har det ju oxå varit linjer förut :D

Tack för att du tipsade om stjärnorna, jag hade en fundering på om de möjligen skulle komma hamna på det viset, men det är få forum som har dem, så jag glömde kolla upp det.

Linjerna är inte vita ;)

Tidigare så fanns det gråa ramar runt rätt mycket (#bbbbbb) Nu provade jag att ändra detta till #ffffee, dvs samma färg som är bakgrund till denna text, vilket gör att "ramarna försvinner".

Det blir mindre inrutat, om det är bra eller dåligt verkar det råda olika uppfattningar om.

är dom inte vita?:eek: e det jag som fått dålig syn vid väldigt ung ålder lr?!:D

Den är väldigt nära vit, mycket ljust gul.
Och bara för det ;) har jag nu bytt till en väldigt ljust grå variant, åsikter :)

Nu blev det ännu bättre :D

(måste va tråkigt att höra att jag tycker att varenda förändring e bättre:angel::rofl: )

Vart sjutton är de vita linjerna? :( Jag har tittat både uppifrån, nerifrån och från sidan på min skärm som är kalibrerad med Adobe Gamma och jag ser verkligen inte några vita linjer. Vart finns dem? :confused:

De vita linjerna är de som ramar in rutorna...
bukebukebuk.jpg

vänta du bara en vacker dag e jag nog den nya sorbe:devil:

Det ser bättre ut nu med de ljusgråa linjerna! :)

Men det skulle ju inte skada att göra liiiiite mer luft mellan varje tråd! ;)

På forumhuvudsidorna blir det så att de rutor som förut var runt varje tråd har nu försvunnit, så nu är det som om man tagit ett blankt papper istället för ett linjerat o skrivit på det...

Får plats mer?
Jag tycker det ser ihoptryckt och ser ut som en enda lång text, men det är ju lika många trådar uppe som det var tidigare.
Lat och inte orkar scrolla en extra cm? :p

Scrolla?
Nej nej, jag använder piltangenterna, så cm hit eller dit spelar ingen roll.

Jag tycker det ser ut som att det får plats med mer och orkar inte hålla koll på om det stämmer eller bara är en synvilla.

Förresten, Gunnar, är det meningen att annonsrutan inte ska gå att minimera? (Man kan ju göra det med nästan allt annat på startsidan...)

Rutan stör mig inte, bara en undran om det är meningen eller inte.

Det är meningen att den inte går att ta ner. Annonser är ju pengar och ju mer folk klickar på dem desto mer pengar får Gunnar in om det är sånna annonser som det brukar vara.

Liknande trådar

Bukefalos Helt plötsligt blev bukefalos gult upptill. Jag har tittat runt på alla inställningar men det hände helt plötsligt jag vet inte vad jag... 2 3
Svar
48
· Visningar
2 660
Senast: Gandalf
·
Bukefalos Bukefalos har varit onåbar flera timmar idag. Jag trodde först att det handlade om de problem vi sett lite av den senaste tiden och...
Svar
6
· Visningar
628
Bukefalos Bukefalos låg nere för mig imorse. Nu är den uppe igen men "anslutningen är inte säker" står det. Hade problem med att logga in - sidan... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 632
Senast: Gabby_Ossi
·
Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
971
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka