Snyggt Buke!!!

Sv: Snyggt Buke!!!

så om man sitter en hel dag o klickar på annonserna så hjälper man Gunnar?:D

Ja, jag vet att reklam är pengar, men jag frågar Gunnar eftersom det finns en sån pilgrej på den rutan.

Som sagt, rutan stör mig inte. Jag bara är jobbig och undrar.

Jag vet inte vad han har för annonser, men tippar nästan på att vissa är sånna de betalar för innan och vissa är sånna som han får typ 50 öre - 10 kr per klick. Så du kanske ska börja klicka? ;)

jag har endå inte nånting att göra dom närmaste dagarna :D:banana:

vad ljust det är!
ska det vara så?:D

det ser lite... tomt ut. :p

fast jag ska inte klaga än, du får fippla färdigt först Gunnar ;)

Pjuuuh det blev som vanligt igen :D Men vf tog du bort dom gråa linjerna, Gunnar? dom ver ju bra..:D

Pjuuuh det blev som vanligt igen :D Men vf tog du bort dom gråa linjerna, Gunnar? dom ver ju bra..:D

Inte bara bra, det va mycket lättare att hålla reda på saker å ting.
Nu är allt bara som en gröt.
Snart ska väl trådrubrikerna (när man läser i trådarna) vara samma storlek som i övriga tråden, så man verkligen blandar i hop allt...

Ja men idag är allt skit.
Tom stallchefen sa idag "Du har lite hetsigt humör va Anna", när min grep inte ville stå där jag ställde den, då svor jag en jävla ramsa.

naaw det var ju inte bra:( Men aja imorgon är en ny dag :D

Håller med, det var bättre med de gråa sträcken så man kunde hålla reda på allt någolunda. Snart måste väl alla på Buke skaffa glasögon för att allt går ihop.

Jag tycker det är lite synd om dom som har lässvårigheter, det blir ju jätte svårt för dom att läsa nu när allt blir så grötigt.
Jag har inga sådana problem, men tycker att det är svårt ändå.

/Cronis-som letar glasögon

Precis. Jag har läsglasögon, men de används ytterst sällan, jag ser bra på nära håll när jag läser, men när jag kollar här börjar jag tvivla på det! :crazy:

Liknande trådar

Bukefalos Helt plötsligt blev bukefalos gult upptill. Jag har tittat runt på alla inställningar men det hände helt plötsligt jag vet inte vad jag... 2 3
Svar
48
· Visningar
2 660
Senast: Gandalf
·
Bukefalos Bukefalos har varit onåbar flera timmar idag. Jag trodde först att det handlade om de problem vi sett lite av den senaste tiden och...
Svar
6
· Visningar
628
Bukefalos Bukefalos låg nere för mig imorse. Nu är den uppe igen men "anslutningen är inte säker" står det. Hade problem med att logga in - sidan... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 632
Senast: Gabby_Ossi
·
Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
971
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka