Snyggt Buke!!!

Sv: Snyggt Buke!!!

Den ser ut så här hos mig...

bukelogga.jpg

Dessvärre här också :crazy:

Tack för din åsikt, framförallt att du försöker tala om vad det är som du inte gillar med den nya loggan.
Övriga som sagt att den är ful osv får gärna återkomma med vad det är som är fel.

Tanken var att den skulle synas, men det är inte omöjligt att jag ändrar en del på den lite längre fram, då jag faktiskt funderar på att ändra en eller två färger på själva forumet också.

jag tycker loggan är bra tillsammans med övriga färger just nu.
kanske inte mina favoritfärger :D men den "matchar". ;)

jag tycker loggan är bra tillsammans med övriga färger just nu.
kanske inte mina favoritfärger :D men den "matchar". ;)

Håller med. Egentligen är den inte så ful, det är bara det att grönt är den färg jag förknippar med buke, och helt plötsligt är allt grönt borta :eek:.

Jag var en av dem som bara skrev att jag inte gillade nya loggan, så här kommer min motivering :D

Visst matchar den övriga Buke, men den förra matchade bättre :cool:

Då kommer jag med en motivering också!

Loggan i sig är snygg! Men färgerna är verkligen hemska. Det gul-orange-bruna är okej, men det blåa mot det röda ser ut som att det är taget ur nåt 80-talsspel :crazy:

nä det blev det inte :p
det gröna känns så hafsigt, det kommer ju inte igen i nåt annat.

men jag klagar inte än, jag tror inte Gunnar lekt klart :D

Hihi, nu bidde det orange också. Det är spännande att följa alla uppdateringar - jag hinner inte plugga, och det är Gunnars fel! :p

Hihi, nu bidde det orange också. Det är spännande att följa alla uppdateringar - jag hinner inte plugga, och det är Gunnars fel! :p

Ja det brun/orangea va ju ett... Vårtecken. Påminner lite om hundbajset man ser komma upp i tö.
Nåja, jag funderar på om det är på G att återgå till det gamla. Jag väntar på det blinknde brevet... (eller som FeatherCloud säger: välja efter färgschema).

Det här var inte vackert. Den bruna mörka menyraden är lite för röd i tonen.

Gunnar: Ändrar du på färgen för texten Föregående tråd Nästa tråd (ovanför snabbsvarrutan)?

:angel: Nu har Gunnar verkligen fått tag i färglådan igen..:rofl: :rofl:

Men jag måste säga att det gröna är snyggt, vilsamt för ögonen. :)

Liknande trådar

Bukefalos Helt plötsligt blev bukefalos gult upptill. Jag har tittat runt på alla inställningar men det hände helt plötsligt jag vet inte vad jag... 2 3
Svar
48
· Visningar
2 660
Senast: Gandalf
·
Bukefalos Bukefalos har varit onåbar flera timmar idag. Jag trodde först att det handlade om de problem vi sett lite av den senaste tiden och...
Svar
6
· Visningar
627
Bukefalos Bukefalos låg nere för mig imorse. Nu är den uppe igen men "anslutningen är inte säker" står det. Hade problem med att logga in - sidan... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 632
Senast: Gabby_Ossi
·
Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
971
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Akvarietråden V
  • Blandraser och renraser