Snyggt Buke!!!

Sv: Snyggt Buke!!!

Jag borde kanske starta en ny tråd, men jag hoppas det går bra att ta det här istället.
Jag har läst en del databas-kurser och jag har länge fungerat över:
  • Hur många tabeller(table i en databas) krävs det för att driva Buke?
  • Hur många kolumner har du i en tabell, som mest, på ett ungefär?
  • Drivs Buke med Microsoft SQL, MySQL eller ngt annat? Jag har alltid föreställt mig det första :)

Har varit inne på "Om Oss", men inte hittat det jag söker. Kanske finns någon annanstans?

Den typen av info är väl inte så intressant för de flesta så den kommer nog aldrig läggas in under Om oss.
Linux, apache, php samt mysql är det jag använt på servrarna i nästan alla år.

Databasens storlek och innehåll skiftar och växer mest hela tiden.

:bow:
ville bara tacka för att hästannonser m.m. fått ett utseende så att dom "sticker ut" lite. Lättare att se nu.
Tack!

"Kapar" den här tråden med en liten fråga...kanske har den varit uppe tidigare...ber om ursäkt i så fall...

Försökte söka efter en tråd och hamnade då på den lite mer "avancerade" söktjänsten, där man kan klicka i forum o.s.v...
Och när jag trycker på "Sök" kommer det upp en ruta där det står "S&ouul;kinställningar sparade" och så ska jag klicka på "Ok"...? :confused:

*kl*

Förlåt Gunnar, har verkligen försökt hålla mig men nu går det inte längre!
Bukefalos-loggan! HEMSK! HUH!

*phu* så, nu kan jag sova om nätterna igen... ;)

Jag håller med! :crazy:

Jag trodde datorn höll på att kracha när jag först fick syn på den.

Riktigt riktigt FUL!

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!

Den nya loggan är fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin! :love:

"Kapar" den här tråden med en liten fråga...kanske har den varit uppe tidigare...ber om ursäkt i så fall...

Försökte söka efter en tråd och hamnade då på den lite mer "avancerade" söktjänsten, där man kan klicka i forum o.s.v...
Och när jag trycker på "Sök" kommer det upp en ruta där det står "S&ouul;kinställningar sparade" och så ska jag klicka på "Ok"...? :confused:

Är du säker på att du trycker på "Sök" och inte "Ok" (som kommer efter alternativet "Spara/rensa sökinställningar")?

Nya Bukeloggan är inte alls snygg. Den förra var mycket trevligare. Blåttt och rött är för skarpa färger som skär sig tycker jag. Det passar inte in i de övriga milda färgerna.

*kl*

Förlåt Gunnar, har verkligen försökt hålla mig men nu går det inte längre!
Bukefalos-loggan! HEMSK! HUH!

*phu* så, nu kan jag sova om nätterna igen... ;)

e jag blind..? VART e bukefalos-loggan??:eek: ja har inte sett nån förrändring...

den d står bukefalos 10 år på?
ja tycker den ser ut som den gjort länge nu. o min e inte röd o blå...

Den ser ut så här hos mig...

bukelogga.jpg

Liknande trådar

Bukefalos Helt plötsligt blev bukefalos gult upptill. Jag har tittat runt på alla inställningar men det hände helt plötsligt jag vet inte vad jag... 2 3
Svar
48
· Visningar
2 660
Senast: Gandalf
·
Bukefalos Bukefalos har varit onåbar flera timmar idag. Jag trodde först att det handlade om de problem vi sett lite av den senaste tiden och...
Svar
6
· Visningar
627
Bukefalos Bukefalos låg nere för mig imorse. Nu är den uppe igen men "anslutningen är inte säker" står det. Hade problem med att logga in - sidan... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 632
Senast: Gabby_Ossi
·
Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
971
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka