Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
vill oxå höra hur ni lindar (o i vilket syfte)
Att bara linda m fleecelindor tex, borde väl inte ha ngn direkt stödjande effekt?
Personligen tycker jag det verkar bäst med paddar+elastiska lindor, men jag lyssnar gärna på andra åsikter!
Joo, men det är dem faktiskt, vet inte om bilderna lurar lite...
Dock inte på den sista bilden(där han har svarta lindor - men dt var mest för att "fota-med lindor", det var endast en liten skrittur på ca 10 min... hmm vet inte riktigt vf... kanske va dumt att lägga in den bilden... jaja iaf.
Jag lindar iaf jämt hela kotan, men som sagt så hade jag visst inte gjort det på just den bilden...
Padd och fleecelindor. Lindar mellan ärtben och sporre. Hittar ingen bra bild, men såhär typ.
Han är superhårig på benen på bilden, därför det ser konstigt ut fram.
jag lindar inte min egna häst. men på skolan använde vi filtpaddar och akryllindor. ska jag någon gång börja linda (för utseendets skull) så blir det det
Jag lindar med både och. Tycker att fleece är snyggast på smala ben á la varmblod, och elastiskt ser bäst ut på kallblod som har kortare och bredare ben. Använder alltid padd under oavsett om det är fleece eller elastiskt.
Jag lindar alltid med fleccelindor och brukar ha mias RS paddar under. Men ibland har jag andra "tyg"paddar. Jag lindar för att det skyddar, ger stöd och är snyggt! Jag lindar aldrig med elastiska lindor eftersom det dras åt så fort det rör sig.
Ja, alltså jag tycker det är skitsvårt att få det snyggt med padd + fleece, lindan sluter liksom inte tätt längst ner runt kotan. Kanske lindar jag för långt ner, men jag vill ändå på nåt sätt få med hela kotan.
Här kanske man ser hur jag menar..
Kanske ska testa elastiska.. Nån som vet vad lind-proffsen (i exempelvis dressyrtoppen) använder för grejer?
Juridik & Ekonomi Vilka förutsättningar du har att spara, vet jag inte, men kunde ett ISK-konto vara något för dig? Pengarna är inte låsta, och du kan...
Ekonomi & Juridik Och du måste ha en annan försäkring än den vanliga om du vill hyra ut. Även försäkringsbolagen verkar förstå att slitage på uthyrda...