Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
*kl* alltid linda + padd, ser annars ingen mening med att linda. använder bara eskadrons elastiska lindor annars fleece eller akryl. Eskadrons paddar alltid under.
Inte många som använder akryllindor ser jag. Jag tycker de är helt klart smidigast att använda, inte för stumt (som fleece) och inte så lätt att linda för hårt (som elastiska). Fast jag använder sällan lindor, det är bara om de vanliga benskydden inte torkat eller om vi vill vara lite fina inför kameran. Fleece använder jag både med och utan padd, men akryl eller elastiska har jag alltid pad under. Har kanalsydda från Mias RS. Mina få lindor är märkeslösa eller från Jacson.
Fleece utan pad:
Fleece med filtpaddar (har inte kvar dem längre, värdelösa att linda bra med..)
Fleece + neoprenpaddar är min nya favorit.. har tyvärr ingen bild på detta än... jag har aldrig paddar under oavsett lindor.. på sistonde oftast i neopren.
Jag använder både fleece och akryl lindor men har bara padd under akryllindorna, har då eskadrons kanalsydda.. Händer ibland att jag även har padd under fleece men hade det oftare förr..
fleece
*kl*
Enda bilden jag har med pållen lindad.
Här har han stödbandage, dvs tjock padd och lindan även ner under kotan med fleece lindor,
men tycker inte det ser så jätte klumpigt ut ändå