Snyggt Träns!

Bison

Trådstartare
Vill ha tips på snygga träns med bred engelsk nosgrimma, alltså ingen snokrem ;)
Gärna i lite speciella färger :)

Sv: Snyggt Träns!

Annars köper du en aachen och tar bort snokremmen och även "flärpen" som den sitter i, t.ex. ber en skomakare eller dyl. ta bort den. Då blir urvalet genast mkt större ;)

Köp ett kandar o knäpp av de extra sidostyckena. Finns massor av snygga i varierande prisklasser och du får bred engelsk nosgrimma

Senast ändrad:

men det blir inte riktigt snyggt....
eller om man ber en skomakare kan det säkert bli bra....

Gå in på Hööks och kolla, Klassiskt Träns CH. Finns dock bara i svart på postorder, men också brunt i butikerna.

Liknande trådar

Utrustning Köpte häromdan nytt träns till min nya häst då han är lite större än vad förra pollen var. Kikade runt lite och nästan alla tränsen som... 2
Svar
31
· Visningar
2 228
Senast: Reshästen
·
Utrustning Har någon tips på mjuka ridkängor? Gärna i läder. Mina fötter är tyvärr superkänsliga och jag får lätt skavsår eller ont, alltså är...
Svar
0
· Visningar
136
Senast: NilHe
·
Utrustning Hej! Hittade detta forum av ren slump så ber om ursäkt i förväg om jag inte riktigt hajar hur inlägg och sånt funkar... bear with me...
Svar
11
· Visningar
928
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
411
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Dalmatiner
  • Leverera valp vid 12 veckor?