Södermanlands Nyheter och Tiggarna

Nebraska

Trådstartare
Går man in på SN hemsida finns direktlänkar till olika lokalavdelningar ( som Nyköping och Gnesta) in/utrikes, Studio Alarm och så Tiggarna. Jag förstår inte riktigt varför, är det någon som har en förklaring?
 
De ser ut att ha samlat allt de skrivit om tiggare under vinjetten SN följer frågan om EU-migranterna. Antingen är det en artikelserie eller kontinuerlig bevakning och det har nog blivit tillräckligt uppmärksammat för att få en undersajt där det är lätt att hitta.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag vet inte riktigt hur jag ska börja det här inlägget. Eller ens vad jag vill ha sagt. Jag har alltid haft en känsla av att jag inte...
2
Svar
28
· Visningar
2 903
Senast: Seaside
·
Kläder & Bli fin Pga annan tråd här i forumet började jag åter igen fundera på det här med olika material i kläder. Hur ska man tänka egentligen och hur...
2
Svar
20
· Visningar
1 444
Samhälle Har funderat till och från, under en längre tid, varför det är så viktigt för oss människor att sätta etiketter på oss själva, och på...
Svar
6
· Visningar
857
Senast: Scata
·
Hundavel & Ras Jag skulle vilja uppmana alla som har bra hanhundar att spara sperma från era hundar för framtiden. Med bra hundar menar jag alltifrån...
2
Svar
30
· Visningar
2 312
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp