Södermanlands Nyheter och Tiggarna

Nebraska

Trådstartare
Går man in på SN hemsida finns direktlänkar till olika lokalavdelningar ( som Nyköping och Gnesta) in/utrikes, Studio Alarm och så Tiggarna. Jag förstår inte riktigt varför, är det någon som har en förklaring?
 
De ser ut att ha samlat allt de skrivit om tiggare under vinjetten SN följer frågan om EU-migranterna. Antingen är det en artikelserie eller kontinuerlig bevakning och det har nog blivit tillräckligt uppmärksammat för att få en undersajt där det är lätt att hitta.
 

Liknande trådar

Tjatter T Har funnits några sådana här trådar tidigare men hittade ingen som var riktigt aktuell. Tänkte vi kunde ha en tråd där vi delar med...
Svar
0
· Visningar
335
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 587
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Jag vet inte riktigt hur jag ska börja det här inlägget. Eller ens vad jag vill ha sagt. Jag har alltid haft en känsla av att jag inte...
2
Svar
28
· Visningar
2 905
Senast: Seaside
·
Kropp & Själ Det här med parfymer. Hur vet man vilken man gillar när man sniffar på någon i en parfymaffär som luktar av alla andra parfymer? Och hur...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 034
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp