Södertälje!

Koppen

Trådstartare
Nån som känner till stan?
Ska dit fredag till söndag och undrar vart man ska gå om man vill äta gott, bästa nattklubbarna och pubarna :D
 
Åk till Sthlm, det gör de flesta av oss som bor här ;)

Finns inte så mycket nattliv, det är väl Telgia Salonger på Berget å kanske om Flamingo club är öppen (har lite dålig koll på det)

Du kan ju fråga @bollen__ vad hon tycker om burgarna på Caesar´s, :angel: :D
Barolo har också bra käk å det finns några andra bra ställen också.

När det gäller pubar gillar jag Croc´s Inn å även Gravediggers brukar vara trevligt.

Sedan har Park Hotel en trevlig lounge att hänga i, jag kommer gärna förbi å säger hej på fredag om du har tid :)
 

Liknande trådar

Mat Vi är några barndomskamrater som ska ses i GBG för att gå ut och äta och prata ikapp oss om vad som hänt i livet sen sist sas. Bodde i...
Svar
6
· Visningar
338
Fritid Min syster fyller jämnt. Vi andra systrar funderar på att ge henne antingen spa och övernattning eller övernattning och en bra middag...
Svar
8
· Visningar
472
Senast: Fille
·
Kläder & Bli fin Jag fryser ständigt och ett vanligt senario är att jag jobbar mig varm/svettig (i kläderna) och går in för att äta. Fryser då nästan...
Svar
3
· Visningar
268
Mat Precis som det står i rubriken undrar jag vad ni ska äta till middag idag. Tänker att de kanske kan bli en tråd för lite inspiration...
Svar
4
· Visningar
357
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Köpa hus
  • GVFÖ 2024

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp