Bukefalos 28 år!

Södertälje!

Koppen

Trådstartare
Nån som känner till stan?
Ska dit fredag till söndag och undrar vart man ska gå om man vill äta gott, bästa nattklubbarna och pubarna :D
 
Åk till Sthlm, det gör de flesta av oss som bor här ;)

Finns inte så mycket nattliv, det är väl Telgia Salonger på Berget å kanske om Flamingo club är öppen (har lite dålig koll på det)

Du kan ju fråga @bollen__ vad hon tycker om burgarna på Caesar´s, :angel: :D
Barolo har också bra käk å det finns några andra bra ställen också.

När det gäller pubar gillar jag Croc´s Inn å även Gravediggers brukar vara trevligt.

Sedan har Park Hotel en trevlig lounge att hänga i, jag kommer gärna förbi å säger hej på fredag om du har tid :)
 

Liknande trådar

Mat Vi är några barndomskamrater som ska ses i GBG för att gå ut och äta och prata ikapp oss om vad som hänt i livet sen sist sas. Bodde i...
Svar
6
· Visningar
372
Fritid Min syster fyller jämnt. Vi andra systrar funderar på att ge henne antingen spa och övernattning eller övernattning och en bra middag...
Svar
8
· Visningar
553
Senast: Fille
·
Mat Jag har alltid haft väldigt svårt för Aubergine men känner att jag vill lära mig att äta det. Dels för att det vore kul att odla och...
Svar
13
· Visningar
453
Senast: skogaliten
·
Kläder & Bli fin Jag fryser ständigt och ett vanligt senario är att jag jobbar mig varm/svettig (i kläderna) och går in för att äta. Fryser då nästan...
Svar
3
· Visningar
312

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp