Bukefalos 28 år!

Söka landsbygdsstöd

I

IIII

Någon som har sökt projekt/investeringsstöd inom ramen för landsbygdsprogrammetoch och som har tips eller erfarenheter att dela med sig av?

Tex. är det en fördel om det är helt finansierat med egna medel eller är det bättre om en del är lånefinansierad?

Vilka typer av projekt är det lättast att få stöd till?

För min del handlar det om att jag har en del överloppshus, både bostads och ekonomibyggnader, som jag funderar på att renovera och göra till någon form av hästboende.
 
Sv: Söka landsbygdsstöd

Jag tror det kan vara det som våran stallägare har gjort...

kontakta henne om du vill (hon finns på buke men jag minns inte namnet o tror väl inte det används så mycket) www.eskilsbygard.se
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
7 171
Skola & Jobb Hej! Här på Buke verkar det finnas kloka och hjälpsamma människor, postar nu min fråga efter att ha läst på forumet i flera veckor. Jag...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 653
Senast: Mabuse
·
Hundavel & Ras Nu kommer ytterligare en ”vilken ras ska jag köpa” tråd… Jag söker efter en liten, glad hund som älskar långa promenader i skog och...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
8 144
Senast: hundtant
·
Hästvård Jag fick hem en häst för drygt tre månader sen som i nuläget har en del bekymmer med sina hovar. Hästen har gått skodd hela livet utan...
Svar
1
· Visningar
1 200
Senast: super
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Hundlucka
  • Flämtningar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp