"sölig" dator

V

vickis-pajala

både jag och gubben håller på att bli tokiga på vår medeltida dator som är såå sölig och tar god tid på sig att fundera

jag har försökt efter bästa förmåga att rensa i hårddisken så det inte ligger grejor där som tar plats

så nu hoppas jag att ni där ute har några bra tips på hur jag ska få datorn snabbare utan att plocka fram veven

/ vickis med veven i näven
 
Sv: "sölig" dator

både jag och gubben håller på att bli tokiga på vår medeltida dator som är såå sölig och tar god tid på sig att fundera

jag har försökt efter bästa förmåga att rensa i hårddisken så det inte ligger grejor där som tar plats

så nu hoppas jag att ni där ute har några bra tips på hur jag ska få datorn snabbare utan att plocka fram veven

/ vickis med veven i näven

Ställ ut den på museum:banana:

Nej men om du tittar på pc för alla och sedan programbanken så har de en kategori för: gör din dator snabbare
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 203
Senast: Snurrfian
·
Samhälle Jag och min bästa vän var ut till en uteservering i går, vi satt och pratade och drack någon cider och hade det bra. Fram emot...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 460
Senast: Fibusen
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 389
  • Artikel
Dagbok När jag varit ute och snurrat i världen något år, och insett att min plats inte fanns därute heller så bestämde jag mig för att fördriva...
Svar
0
· Visningar
1 344
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp