Bukefalos 28 år!

Sofföverdrag

illernettan

Trådstartare
Eftersom jag har blivit med soffa och har en katt, skulle jag vilja hitta ett snyggt sofföverdrag och överdrag till två länsfåtöljer. Har varit inne och kikat på dom stora postorderföretagen och har väl hittat några helt ok.

Det jag undrar över är, hur vet jag att dom passar? Hur mäter jag för att det ska bli så korrekt som möjligt? Och varför ska det inte vara mörka överdrag till ljusa soffor? Är det för att det kan bli fläckar efter överdraget?

Är det någon som har något hett tips på överdrag så vore jag tacksam. Jag har tegelstensfärgade tapeter i vardagsrummet. Skulle vilja ha något lite mer vågat än grått, jeansblått. Tyvärr är jag lite dålig på att se hur färger stämmer överrens :o
 

Liknande trådar

Hemmet Är det någon som vill hjälpa mig med lite tapet-inspiration? Jag behöver tapetsera om i vardagsrummet och jag vill gärna ha en fondvägg...
Svar
0
· Visningar
533
Senast: Daff
·
Hemmet Vi har ett rum som vi inte vet hur vi ska inreda riktigt. Det som måste få plats är minst ett skrivbord och våran träningsbänk...
Svar
3
· Visningar
1 451
Senast: Tjôta
·
Hemmet Vi har nyligen köpt ett hus och det ska bytas tapeter i alla rum men jag hittar inte en enda som är snygg, eller så är jag för kräsen...
2
Svar
20
· Visningar
4 970
Senast: svea
·
Hemmet Den 14e januari får jag nycklarna till min alldeles egna lilla etta på 40m2. Jag flyttar hemifrån och behöver möbler och verktyg och...
Svar
10
· Visningar
1 820
Senast: vego96
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avliva aggressiv hund
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp