Söker tandtråd (;D)

Milene

Trådstartare
Fanns en tråd där man diskuterade sina tänder, en del visade också upp före och efterbilder på sina bett vid korrigeringar. Dottern har ett rejält bettfel och behöver få lite pepp, hon är ledsen och rädd och tror inte det kan bli bra. :cry: Skulle behöva visa tråden för henne, bukehjälp önskas!!! :(:heart
Någon som minns och hittar..?

Tror eg det var ett vanligt inlägg som tog den här vändningen.

@Niyama Jaaa! Tack!!! :heart:heart:heart

Blir bra att få läsa om andras upplevelser. Tandläkaren var väldigt (o-)psykologisk och sa att han aldrig sett något liknande. Ledsen tjej, hon är så noga med sina tänder, men det blir en tuff resa...

Liknande trådar

Övr. Barn Min äldsta dotter är nyligen fyllda åtta år. Hon har alltid varit en ganska orolig själ. Kolik som bebis, sov (sover) dåligt, vaknade... 3 4 5
Svar
90
· Visningar
25 230
Kropp & Själ Efter som jag kapade den andra tråden och den fick fel focus så gör jag en ny... som kan innehålla allt som har med övervikt att göra... 2
Svar
24
· Visningar
2 649
Senast: Rolle
·
Hästvård Behöver lite akut hjälp med råd... Köpte en 6-åring för ca 4-5 månader sedan, hopphäst importerad från Polen i årsskiftet till ett... 2
Svar
28
· Visningar
6 084
Senast: Luff
·
Hästvård Jag fattar inte vad jag gjort för ont egentligen?? Kele in på ÅB på klinik igen, ni som inte hängt med får be om en resume eller leta... 2 3
Svar
44
· Visningar
4 349
Senast: bapro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka