Sökfunktionen?

toughcookie

Trådstartare
Käns lite förvirrande efter alla omläggningar osv och jag tycker att det har blivit (ännu) svårare söka.
Så min fråga är: om jag söker i tex "ridning", går sökningen automatiskt igenom alla underforum också eller bör jag söka även i gnägg och utrustning?

Sv: Sökfunktionen?

Ja, iallafall om du använder avancerad sökning.

Bra fråga att svara ja på :angel:

Men ja, om du söker i forumet Ridning så får du även med underforumen.
Det går lätt att testa själv genom att söka efter ett ord som man vet finns i något av underforumen. Det står även i sökresultaten vilket forum tråden ligger i.

Beror ju på var man står när man söker, man kan ju stå i forumet ridning och söka, och då finns det sök i detta forum...

Jo och 'Sök i detta forum' innebär att man söker i Ridning och underforum, det står också i resultaten.

Aha jag har nog bara sökt så i forum utan underforum... ;)

Sen får du tänka på att trådarna försvinner från olika forum olika snabbt!

Joo, jag vet!
Nu har jag iallafall fått klart för mig att jag inte behöver sitta och söka i varje litet underforum!

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 962
Senast: Tilly_85
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma... 2
Svar
24
· Visningar
3 235
Senast: mars
·
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla... 2
Svar
24
· Visningar
2 121
Senast: Twihard
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
658
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka