Sollentuna 3/2

Kamomilla

Trådstartare
Är det någon mer än jag som ska dit och ställa?

Kommer att ställa tidigt, ska in som nr. 16 i ring 7.

Sv: Sollentuna 3/2

Valp och junior utställning för alla raser 4-15 mån. Plus att det är specialutställning för boxer, alla åldrar.

Ska snart placera vovvan i badkaret och sedan blir det en runda med fön och kam, inte direkt det roligaste hon vet :p :p men hon finner sig i det mesta hennes matte hittar på, lite konstiga blickar får man dock ibland :D

Nix :p Håller mig här uppe ett tag till jag :D

Lycka till, men lilla moppen :angel:

Hon är ju så sööööt :love:

Domaren tyckte inte att hon var söt inte:devil: ........ grov och ingen könsprägel (domaren behöver glasögon ju :angel: )

Vi tröstshoppade ett nytt halsband till moppen istället :D :D

Liknande trådar

Övr. Hund Hur gör ni andra när ni ska resa, och inte kan ta med hunden/hundarna? Jag har tidigare kunnat lämna hundarna till svärmor, men nu är... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 516
Senast: ufot
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 137
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Nu i helgen är det dags för Stockholms hundmässa igen :) Är det någon annan som ska dit i år? Tävla, ställa ut, publik? 2 3
Svar
57
· Visningar
2 224
Senast: Wenniz
·
Övr. Hund Bakgrund: vi har 3 hundar - en kelpietik på 11år men dom det gäller är en norrbottenspetshane på 6år och en kelpiehane på 2år. Nobsen är...
Svar
17
· Visningar
1 312
Senast: TantAgda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka