Solvindar....

tanten

Trådstartare
Det är starka solvindar just nu och det sägs ju ställa till det på jorden.

I morse när jag klev i bilen hade alla radiostationer försvunnit. Alla kanaler på alla tre lägena var borta. Något liknande har jag aldrig upplevt förr. Var det pga ökad solaktivitet?

Det är starka solvindar just nu och det sägs ju ställa till det på jorden.

I morse när jag klev i bilen hade alla radiostationer försvunnit. Alla kanaler på alla tre lägena var borta. Något liknande har jag aldrig upplevt förr. Var det pga ökad solaktivitet?

Förmodligen :) Jag vet att flygplan omdirigerats ibland vid solstormar eftersom de förlorar radiokontakt med marken.

Liknande trådar

Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 370
Senast: Twihard
·
Hundavel & Ras Jag letar ny hundras och jag har tagit upp frågor kring raser förr men det jag vill veta är vad som menas med vissa saker. Var går...
Svar
17
· Visningar
1 381
Senast: Nota
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
196
· Visningar
27 219
Hundträning Så, jag har aldrig lämnat mina hundar ensamma i bilen förutom en enda gång på 5-10 minuter. Jag vet ju inte hur dom var när jag var...
Svar
16
· Visningar
1 442
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka