Sommarbilder!

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare adnamA
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 10
  • Visningar Visningar 866
A

adnamA

Nu tycker jag att vi ska få njuta av lite härliga sommar-kattbilder i den mörkaste, ruskigaste tiden på året! :idea: Visa bilder med sommarkänsla! Här kommer nåra av mina sommarminnen.. :love: (klicka för större)

Sv: Sommarbilder!

Verkligen ingen som har nåra sommarbilder? :( Kommentarer på mina går lika bra! ;)

Jag har ju inga utekatter så jag kan inte visa några. Skulle möjligtvis vara den här där man ser grönskan genom fönstet. :smirk:

439578980jdQRcg_ph.jpg

Jättefina bilder du hade annars! Förutom att kissarna var söta :love: så hade fotona en otrolig skärpa.

Tack så mkt! :bow: Katter är så tacksamma att fota. :D Kan tyvärr inte se din bild.. :(

Åh vilka fina bilder, ser ut som vykort!

Kissarna är verkligen ursöta :love:

Tack tack båda två! :bow: Ska hälsa dom två som vi har kvar att dom är supersöta.. Som om dom inte redan visste det! :D

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har två nya ungkatter (typ 9 månader), som blev klappade en del när de var små men som senaste månaderna innan de kom till mig inte...
Svar
15
· Visningar
1 119
Senast: Skjøldur
·
Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar... 2
Svar
23
· Visningar
2 182
Senast: Lingon
·
Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
501
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Jag har två kastrerade honkatter som jag köpte på katthem för länge sedan. De börjar bli gamla och har inte längre så mycket jaktlust...
Svar
2
· Visningar
343
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka