Sommarkompis ca 4år i Mariestad (Torsö)?

Smulu

Trådstartare
Halloj!

Jag har insett att min dotter 4 år kommer behöva leka med något barn i sommar även fast vi är mycket vid vår stuga ute på Torsö.

Så finns det nån med barn i samma ålder som skulle vilja leka lite emellanåt? Kanske bada, eller bara busa lite :)

Sv: Sommarkompis ca 4år i Mariestad (Torsö)?

Lägg en lapp i lite brevlådor vid sommarstugeområdena - säkert är det fler som har samma problem som du. Torsö är ju stort men där finns ju ändå ingen direkt mötesplats.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 704
Senast: Bullen22
·
Småbarn Jag är ju föräldraledig med sonen och dottern går på samma förskola som sina kusiner på 1,5 och 3 år. Jag brukar hämta dottern strax...
Svar
19
· Visningar
1 983
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 858
Senast: monster1
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Saker och ting har ju sin gilla gång här i livet, så efter skilsmässan så har jag börjat fundera på döden… ;) Kanske hjälpte det till...
Svar
8
· Visningar
1 419
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Shop to you drop, del 4
  • Uppdateringstråd 31
  • Guldfasanerna