Sommarplaner 2013

Sv: Sommarplaner 2013

Har sökt sommarjobb som jag hoppas jag får, sen en massa tävlingar och träningar med min skrutt och ska även klämma in Arvika Hamnfestival :rofl:
 
Sv: Sommarplaner 2013

Min sommar kommer att börja väldigt tidigt och vara väldigt länge i år känns det som. Jag har sista tentan den 9 maj och är helledig från skolan från och med då fram till mitten av september. Jag klagar inte!

I mitten av maj får jag besök av mina två bästa vänner från Sverige, och då ska vi göra Skottland tillsammans. Sedan ska jag iväg på solsemester den sista veckan i maj är det tänkt, och så åker jag till Sverige den 30 maj. Får 10 härliga lediga dagar där innan jag börjar jobba den 10 juni. Har bett om två veckors ledigt i mitten av juli (det var innan jag visste att jag skulle få så långt sommarlov), som jag tänkte spendera i sommarhuset vid havet och eventuellt även ett par dagar på västkusten, Gotland eller annat mysigt svenskt sommarställe. I övrigt lär jag jobba på så mycket som möjligt fram till början av september någon gång samtidigt som jag njuter av Sverige-livet med allt vad det innebär. Känns braaa! :D
 
Sv: Sommarplaner 2013

Mina planer är ännu väldigt lösa men detta vill jag hinna med (så mycket som möjligt av):
Renovera köket
Bröllop på Gotland
En vecka (eller mer) i Turkiet
En tur till Cornwall, England
Ev ett udda resmål - funderar på Ukraina!
En massa mtb-cykling, hemma och i Dalarna
Besöka familj och släkt i Sverige
 

Liknande trådar

Tjatter Svägerska ska gifta sig i sommar, nu kom inbjudan till möhippa. Jag trodde möhippegänget skulle planera något roligt tillsammans men det...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 695
Senast: Ninnurur
·
Fordon Jag har hela tiden tänkt att jag behöver en kombi för att kunna lasta vedklyv och annat skrymmande. Och rails för att kunna shoppa några...
2 3
Svar
58
· Visningar
4 827
Senast: Wille
·
Hemmet Kom att fundera på det här med gillestugor, kanske för att vi har två stycken och att jag just nu sitter i en... Vad har ni för...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 968
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 587
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Världscupsfinalerna
  • Födda -21
  • Dålig eftersmak av vc-finalen i dressyr

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp