Sorgen e svår

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare Biztro
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 704
B

Biztro

Min katt trisse har blivit överkörd av ngn som smet, jag skulle vara väldigt glad om jag fick några bra tips om hur man hanterar en sån här sorg:crazy:

Sv: Sorgen e svår

jag vet faktiskt inte riktigt :( min ena devon dog för några veckor sedan, helt oväntat och plötsligt. han blev bara 6 år :cry: sprang runt och lekte med dom andra 2 katterna, plötsligt började han kräkas hysteriskt och kollapsade. 4 timmar senare tyckte veterinären att det va humanast att avliva, hjärtat hade börjat slå svagt och ojämt och han skrek när han kräktes.

vi har gråtit, gråtit och åter gråtit både jag och barnen, nu börjar vi kunna tänka på allt roligt som varit med honom och le vid minnet. vi har gjort en fin grav som barnen tänder ljus vid och lägger blommor på.

jag håller med dig om att det är svårt, och jag tror att det är bra att gråta ut det onda.

dåligt av föraren att bara smita:mad:
jag såg en katt som blev överkörd av en bil som oxå smet..
fick stanna moppen och :mad: gå till grannen..

*tröst kramar*

Min älskade Tigger blev en ängel för två veckor sen i lördags :cry: :cry: Detta till följd av en påkörningsolycka. Det gör ont och ibland kommer det över en men jag lever på det att han inte har ont nu längre, att han är en mjuk och gosig ängel som tittar ner på min nu från en mysigt moln... :cry: :cry:

Man saknar men man får ha kvar alla minnen.

*tröst kram*

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har två nya ungkatter (typ 9 månader), som blev klappade en del när de var små men som senaste månaderna innan de kom till mig inte...
Svar
15
· Visningar
1 130
Senast: Skjøldur
·
Övr. Katt Jag behöver tips! Vi har tre katter, 2 småtjocka honkatter och en tunn hankatt. Honkatterna får sin mat fördelad på måltider medans...
Svar
7
· Visningar
472
Senast: Lejd
·
Övr. Katt Jag har en exotic idag som alltid varit innekatt, 4 år. Hon är numera kastrerad och har börjat gå ut med gps, och när jag och hundarna... 2
Svar
37
· Visningar
2 140
Senast: Mia_R
·
Övr. Katt Vår innekatt gillar att vara utomhus men åker helst i famnen om han får välja, särskilt nu vintertid när det är hemsk SNÖ på marken…...
Svar
12
· Visningar
666
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka