SOS! Laptopstangenterna funkar inte!

karamelldrottningen

Trådstartare
Vad ska jag ta mig till? Snart flyttar jag och måste då ha en fungerande bärbar dator med mig. Saken är den att vissa tangenter har slutat att fungera! Vad ska jag göra? Köpte datorn via en hemsida och det är jättekrångligt att reklamera den. De vill inte hjälpa mig. Finns det något jag kan göra själv? Vad kan det vara för fel egentligen?

(Den datorn jag sitter vid nu är familjens gemensamma dator och inte min egen, denhär kan jag inte ta med mig.)

Sv: SOS! Laptopstangenterna funkar inte!

Vad ska jag ta mig till? Snart flyttar jag och måste då ha en fungerande bärbar dator med mig. Saken är den att vissa tangenter har slutat att fungera! Vad ska jag göra? Köpte datorn via en hemsida och det är jättekrångligt att reklamera den. De vill inte hjälpa mig. Finns det något jag kan göra själv? Vad kan det vara för fel egentligen?

(Den datorn jag sitter vid nu är familjens gemensamma dator och inte min egen, denhär kan jag inte ta med mig.)

Trasiga tangenter omfattas ju av garanti. Det är företagets skyldighet att se till att din laptop funkar.

Men jag har försökt att på alla sätt och vis reklamera datorn, men de svarar aldrig på mailen och har ringt en massa gånger och fått bekräftat att jag får skicka tillbaka den men måste vänta på ett mail som har fakturan, men den kommer aldrig. Ska jag försöka skicka den fast fakturan ännu inte kommit?

Ska försöka nå dem igen idag.

Kontakta konsumentvägledaren i din kommun, dom kan ge dig proffshjälp när det gäller reklamationer!

Liknande trådar

IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
2 160
Senast: Cattis_E
·
R
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu är det höst! Kanske inte egentligen men skolan har börjat idag så då räknas det som höst tycker jag! Så dethär kommer vara min höst... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
11 845
Senast: Gunnar
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 817
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
186
· Visningar
24 647
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka