*tove* Trådstartare 13 Sept 2009 #1 Hitta gamla valpbilder på Douglas, och blev sugen att se på era valpbilder också. Valpar är ju absolut det sötaste som finns . Här från mig. Douglas Andra Visa era!
Hitta gamla valpbilder på Douglas, och blev sugen att se på era valpbilder också. Valpar är ju absolut det sötaste som finns . Här från mig. Douglas Andra Visa era!
squarepants 13 Sept 2009 #3 Sv: Söta valpbilder Ååh, sista bilden - är det en liten Kittie-valp? KL Zipper 6 veckor
Josefiine 13 Sept 2009 #4 Sv: Söta valpbilder Aaw Ja, valpar måste nog vara det sötaste som finns Min valp:
Lilljessicah 13 Sept 2009 #5 Sv: Söta valpbilder squarepants skrev: Ååh, sista bilden - är det en liten Kittie-valp? Klicka för att se mer... Jaaa det är det! När häxan surtant åkte med mig hem!
Sv: Söta valpbilder squarepants skrev: Ååh, sista bilden - är det en liten Kittie-valp? Klicka för att se mer... Jaaa det är det! När häxan surtant åkte med mig hem!
Jenka 14 Sept 2009 #10 Sv: Söta valpbilder kl Nu insåg jag ju plötsligt att hunden börjar bli vuxen ju... (nåja, se vuxen ut iaf).
Sv: Söta valpbilder kl Nu insåg jag ju plötsligt att hunden börjar bli vuxen ju... (nåja, se vuxen ut iaf).
F Fragile 14 Sept 2009 #12 Sv: Söta valpbilder squarepants skrev: Fast Fragiles är nog en DSG.. Klicka för att se mer... tack glömde skriva det
Sv: Söta valpbilder squarepants skrev: Fast Fragiles är nog en DSG.. Klicka för att se mer... tack glömde skriva det
Hannapirat 14 Sept 2009 #15 Sv: Söta valpbilder Jag kontrar Totte 6v (whippet) Min lilla skrutta Miiko, 8v(whippet) Miikos syskon, 7v Brodern med dom vackra ögonen och tillsist;Miiko, 14v Senast ändrad: 14 Sept 2009
Sv: Söta valpbilder Jag kontrar Totte 6v (whippet) Min lilla skrutta Miiko, 8v(whippet) Miikos syskon, 7v Brodern med dom vackra ögonen och tillsist;Miiko, 14v