Sova ensam

Sv: Sova ensam

Dottern har alltid sovit i sin säng på nätterna, den står bredvid våran säng. Vi har inte kunnat ha henne i vår säng eftersom vi inte skulle kunna sova och även för att hon rör sig väldigt mycket. Men hon sover jättebra i sin säng. Sover även där på dagarna två gånger, ibland om vi är iväg kan hon somna i vagnen men då sover hon knappt 30 min, i sin säng sover hon nästan 1.5 timme.
Problemet vi har nu är att när jag och sambon ska lägga oss så vaknar hon när vi kommer in i sovrummet. Det spelar ingen roll hur tysta vi är, hon vaknar till ändå. Så nu längtar vi tills vi flytten i april då dottern får ett eget rum :) Det kommer nog kännas tomt utan henne i samma rum, men det är lite synd om henne som väcks varje kväll.

Liknande trådar

Övr. Barn Små barn små bekymmer, stora barn stora. Känns det som. Dottern går i åttan och umgås rätt intensivt med ett par killar och en... 7 8 9
Svar
163
· Visningar
9 559
Senast: Cambrie
·
Övr. Barn Det sägs ju vara ganska vanligt men vi känner oss verkligen helt ensamma. Vår gosse fyller 6 i sommar och kissar fortfarande mycket på... 2
Svar
27
· Visningar
2 151
Senast: Amha
·
Övr. Barn Jag håller på att bli knäpp av allt velande och tankar och funderingar fram och tillbaka 😅 Jag har idag ett barn på 1,5år. Jag lever... 2
Svar
26
· Visningar
2 361
Senast: MiniLi
·
R
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två... 2
Svar
26
· Visningar
2 545
Senast: Raderad medlem 147980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Sytråden del 4
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • Pyramider i Sverige

Hund, Katt, Andra Djur