Bukefalos 28 år!

"Sova-Hela-Natten-Kuren"

Sv: "Sova-Hela-Natten-Kuren"

Då skulle jag som sagt rekomendera No cry sleep solution, den finns även på svenska numera men jag vet inte vad den heter... Men där handlar det mycket om att verkligen skriva upp under en period och olika sätt att underlätta för barnet att somna tryggt.

Jag tar gärna emot tips!

Min son är 9,5 månad och ett väldigt aktivt barn & om man skulle fråga honom skulle han helst låta bli att sova...:crazy: Vi ser ju på honom när det är dags att sova (och kan hans tider i detalj), men han blir fly förbannad när man vaggar honom och sedan somnar han inom tio minuter. Han vaknar flera gånger på natten oftast för att somna om ganska fort men i natt tog det ca 1,5 timme vid ett tillfälle.
 
Sv: "Sova-Hela-Natten-Kuren"

Då skulle jag som sagt rekomendera No cry sleep solution, den finns även på svenska numera men jag vet inte vad den heter... Men där handlar det mycket om att verkligen skriva upp under en period och olika sätt att underlätta för barnet att somna tryggt.

"Somna Utan Gråt" av Elizabeth Pantley. Hon har även en hemsida (på engelska) .
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har börjat vakna på nätterna. I natt vaknade jag första gången före midnatt och hade då drömt. Sen vaknade jag ett flertal gånger...
Svar
12
· Visningar
1 340
Senast: Wille
·
Övr. Barn Hej kloka medsystrar. Jag känner mig helt slut som förälder, maka och människa. Just nu går den mesta av min energi åt till att gå upp...
6 7 8
Svar
145
· Visningar
17 036
Senast: Sar
·
Gravid - 1år Jag har förstått att sömnen är väldigt varierande hos bebisar och att det är helt normalt att vakna ofta och äta på natten m.m Men nu...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 151
Senast: Lo_
·
Småbarn Det börjar bli helt outhärdligt att inte få sova om nätterna. På 20 månader har vi inte fått sova en enda natt och nu senaste 3 mån har...
2
Svar
23
· Visningar
2 192
Senast: Alindra2000
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp