Spännande och intressanta hus till salu, del 2


Typ granne med oss, är ett riktigt hästområde med 3 ridbanor och 1 ridhus inom under 1km.

(Kommer komma ut en till gård med mycket (!!!!) mer åkermark snart i samma område, insidertips för intresserade 😁 lär dock bli betydligt dyrare…)

Hoppas på att det går dyrt så vår gård blir högre värderat när norrbottniabanan kommer 😄 😇
 
Nä, vitt förstår jag att det inte var, men tänker att originaltapeter troligen skulle blivit väldigt slitna vid det här laget, och väggfärg är ju enkelt att ändra. Jag håller dock med om att det är trist med vitt, vitt, vitt :p

Det finns nya tapeter med gammalt mönster, det är perfekt när en vill renovera tidsenligt. Men slitna originaltapeter har sin charm även om de inte är perfekta. Jag är ohyggligt tacksam att mina föräldrar aldrig gjorde något drastiskt med salongen, de tapeterna bör vara nära sekelskiftet i ålder :heart
 
Det finns nya tapeter med gammalt mönster, det är perfekt när en vill renovera tidsenligt. Men slitna originaltapeter har sin charm även om de inte är perfekta. Jag är ohyggligt tacksam att mina föräldrar aldrig gjorde något drastiskt med salongen, de tapeterna bör vara nära sekelskiftet i ålder :heart
Du råkar inte ha bild på hur dina föräldrars tapeter ser ut? :)
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp