Beror på vad för slags överraskning det ärÄh, det blir som ett dyrt kinderägg - en överraskning på insidan![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Beror på vad för slags överraskning det ärÄh, det blir som ett dyrt kinderägg - en överraskning på insidan![]()
Och verandan!Ååååh, loftet alltså
Fast jag blev lite förvirrad över var det där "matrummet" var på planritningenfick titta efter kaminen och då få ihop det i huvudet
Lite knepig planritning men det är verkligen härligt att de lyckades få en sådan småstugekänsla och ändå ha ett par större rum också
![]()
Torpar idyll? Jaaaa![]()
Det här huset hade en insida verkligen i min smak - ljust och vitt med några mörka detaljer
![]()
men ... huset ser ROSA ut utifrån i mina ögon!Det är nog rött tegel men likväl så ser det rosa ut
![]()
Dock så går väl tegel att rappa och måla typ ...och trädgården var fin
![]()
Med 4 ha åker/betesmark ifall någon känner sig frestad![]()
Mattor skulle jag nog också ha, men ljusa sådana!Förutom att jag tycker det ser löjligt kalt ut utan mattor och att golven är såna som kommer bli redigt ful-gula. Och tegel är det bästa och fulaste som finns! Jag älskar vårt oranga tegelhus bara jag slipper se utsidan själv - men det är totalt underhållsfritt![]()
Det perfekta huset för en crazy catlady med andra ordSandlåda ingår!
![]()
Räcker säkert till flera sandlådor![]()
Utmärkt poäng! Fast ... det blir jäkligt jobbigt om man ska hitta alla kissklumpar och bajskorvar bland all sand i husetDet perfekta huset för en crazy catlady med andra ord(är det i typ Danmark eller dylikt där det är problem med vandrande sanddyner?)
Namibia tror jagDet perfekta huset för en crazy catlady med andra ord(är det i typ Danmark eller dylikt där det är problem med vandrande sanddyner?)
Inte riktigt samma som Danmark alltsåNamibia tror jag
tja det hus jag har duger rätt fint medhttp://www.svenskfast.se/gard/kronoberg/ljungby/stromsnasbruk/gunghult-3131/131341#bilder Rent spontant så tänkte jag på @quarter4ever förstå vilka buketräffar du skulle kunna hålla där!![]()
tja det hus jag har duger rätt fint medinte so fancy men great! eller hur @cirkus ?
emn sure en våt dröm för mig![]()
70 m2 ligghall och 200m2 hus nuÖver 30 sovplatser bara i hotell delen...
![]()