Spännande o intressanta hus till salu

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ser ut som nåt i min smak.
Jag hade lätt kunnat bo där :D

Älskar köket. Inget modernt "ljust & fräscht" som alla ska ha nuförtiden (efter att ha rivit ut det 3 år gamla fullt fungerande köket...) utan ett sånt där som man minns från sin barndom. Sitta i kökssoffan med kokkaffe (på vedspis!) och, hembakta kakor samt mer eller mindre order från fastrarna att ta av alla sorter minst en gång... :heart
 
Kan man bli kär i ett hus? Synd att det ligger helt fel för oss, om det hade legat mer å E4-hållet hade jag velat slå till på en gång :love: Skulle haft lite mark bara...

rimage.php

https://www.erasweden.com/kontor/uppsala/bostad/828801
 
Kan man bli kär i ett hus? Synd att det ligger helt fel för oss, om det hade legat mer å E4-hållet hade jag velat slå till på en gång :love: Skulle haft lite mark bara...

rimage.php

https://www.erasweden.com/kontor/uppsala/bostad/828801
Delar av huset gillade jag :) . Matsalen var väldigt mysig med sina otroligt fina tapeter :love:. Köket också väldigt trevligt.
Men vissa av rummen kändes lite "kalla" med alldeles för vita väggar för min smak. De små sovrummen kändes lite klaustrofobiska faktiskt.....
 
Ett "nej, tack!" från mig. Alldeles för "spooky"..... :nailbiting:

Och vad VAR det med det svarta hypermoderna badrummet - var kom det ifrån :confused:????
I mitt föräldrahem fanns ett svart badrum. Badkar, handfat o bidé var svarta, liksom kakel på väggarna. Golvet var en en mosaik i grå toner. Hopplöst att städa.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
47 48 49
Svar
972
· Visningar
62 122
Senast: Acto
·
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 245
Senast: MML
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
3 987
Senast: Sasse
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 522
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp