Spannmålskross

France

Trådstartare
Vad finns det för enkla spannmålskrossar? Googlade lite snabbt, och det verkade vara dyyyra apparater? Jag söker typ den enklaste modellen, då jag bara ska krossa typ 2o kg i veckan....
 
Vad finns det för enkla spannmålskrossar? Googlade lite snabbt, och det verkade vara dyyyra apparater? Jag söker typ den enklaste modellen, då jag bara ska krossa typ 2o kg i veckan....
Många fd mjölkbönder kan ha kvar? Min granne har en som inte används och jag skulle tro att många fler har, kolla annonser eller sätt ut en egen?
 
Många fd mjölkbönder kan ha kvar? Min granne har en som inte används och jag skulle tro att många fler har, kolla annonser eller sätt ut en egen?
Rätt tänkt. Men de är oftast så himla stora. Jag har begränsat med ytrymme, och behöver inte så stor maskin.
 

Liknande trådar

Hemmet Jag går i planerna att köpa en lagerhylla. Spånskivor som förvisso är behandlade på något vis, men... På dessa hyllor tänker jag ställa...
Svar
5
· Visningar
554
Senast: tanten
·
Hemmet För att få veckorna att flyta på smidigt så söker vi en whiteboardtavla som veckoplanerare. Den behöver ha veckodagarna uppradade och...
Svar
9
· Visningar
748
Senast: Guldaskig
·
Kläder & Bli fin Jag är på jakt efter en axelremsväska. En helt vanlig, gärna läderväska, utan krusiduller. Inga tofsar, inte en massa ytterfack, inga...
Svar
3
· Visningar
424
Senast: Entourage
·
Kropp & Själ Jag dras med en lite småbutter mage sedan tonåren. Sällan riktigt arg men aldrig helt nöjd heller. Jag är tämligen säker på att kosten...
Svar
18
· Visningar
978

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp