YorkWann

Trådstartare
Blev sparkad igår, under ett besök i ett stall som jag hjälper till i lite till och från. hon som äger hästen säger senare att han sparkades jättemycket förr och kan göra det ibland :( ,vilket jag tycker hon borde talat om med en gång, då jag ska hjälpa till att ta hand om ut/insläpp osv.

/Maria, som ska börja använda hjälm i boxen. :crazy:
 
Om någon vill pyssla eller så med min ponny brukar i allafall jag säga till att han KAN tugga till på dom han inte känner...sen är det upp till dom om dom vill kela ändå!!!

//Becky :bump:
 
Håller med dig.Hon skulle talat om för dig att hästen sparkas.Du skrev att du hjälper till i stallet då och då!
Är det här en nytill kommen häst?Jag vet dom som har både hjälm och ridväst på då dom vistas i stallet.
I bland är man nog lite för släpphänt ang. säkerhet.
Det kan ju hända så snabbt.
Hoppas att hästen inte gjorde dig allt för illa.
Man får sig en tankeställare eller hur?
 

Liknande trådar

Ridning Jag börjar undra om en del människor (då syftet jag på mig själv) aldrig kommer lära sig att rida bra. Har ridit till och från i 20 år...
2
Svar
33
· Visningar
2 578
Senast: iNHALE
·
Hästhantering För cirka 5 månader sen köpte vi dotterns första ponny, "världens tryggaste och snällaste barnponny". Provridningen gick ok, dottern var...
Svar
13
· Visningar
2 967
Senast: Mabuse
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
10 922
Hästvård Hej! Har ett fullblod som får småsår lite då och då. Vissa sår läker men andra sår får som stenhårda skorpor som inte ramlar av som de...
Svar
6
· Visningar
708
Senast: Fazeem
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp