Specialbeställa schabrak

Breccia_

Trådstartare
Ja det ska jag göra, vill helst inte ha något Mias men i värsta fall får det väl bli det.
Det ligger till som så att jag har ett par lime/slime-gröna ( :D ) lindor som jag inte blir av med och jag har svårt att kasta saker, så jag tänkte;
ett vitt schabrak med lime/slime-grön passpoal och mörkgrönt kantband, det kanske vore något :angel:
Finns det några andra än Mias man kan beställa schabrak i vilken färg man vill ifrån?
Finns HJ's kvar? Och vad är då adressen till dom?
Andra förslag? :p
 
Sv: Specialbeställa schabrak

du får ringa dem, sidan är under uppbyggnad :angel: de har hur mkt passpoaler som helst :)
 
Sv: Specialbeställa schabrak

Bra, då ska jag göra det någon dag. Jag är inne på konstiga färg-tankar känner jag... :p
 
Sv: Specialbeställa schabrak

det är jag alltid ;)
de är väldigt trevliga o det brukar gå snabbt med beställningar.
 
Sv: Specialbeställa schabrak

det är en gammal hemsida det där.....
tycker du ska ringa, till mig har de sagt att man kunnat få i princip vilken färgh som helst på passpoalen.
Jag får springa in o fråga imorrn ;)
 
Sv: Specialbeställa schabrak

Men vad är det för fusk egentligen?

Har du både sjöhagen/hj´s, mantorps travshop och hööks inom måttligt avstånd? :mad: varför får inte jag hade så lyxigt för.. ;)
 
Sv: Specialbeställa schabrak

jag har sjöhagen, kefly, hööks, travshopen, o sharpman inom två mils avstånd ;)
till travshopen o kefly kan jag gå :D
 
Sv: Specialbeställa schabrak

oh, vart ligger kefly någonstans?
har oxå hus där och har nära och bra till allt :D
 
Sv: Specialbeställa schabrak

Equiline har ju så att man får kombinera egna passpoaler och kantband. Men nå slimegrönt vet jag inte om de har :p
 
Sv: Specialbeställa schabrak

bah, alla gamlingar är döda och begravna sen jag vet inte när.

Han_nah; alltså jag har för mig att jag sett marint och slime?
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 210
Senast: jemeni
·
Kropp & Själ Hmm, hur ska jag börja det här inlägget? Det finns så mycket jag vill säga men jag vet inte vart jag vill komma med det. Jag är i yngre...
Svar
5
· Visningar
3 931
Senast: Yrsel
·
Skola & Jobb Bara känner att jag måste posta detta. Det är ett brev jag skrivit till min gamla högstadieskola. Det är inte klart formuleringsmässigt...
Svar
7
· Visningar
3 430
Utrustning När jag får för mig att jag vill ha ett visst schabrak - då vill jag ha EXAKT ett sånt :p Nu har jag fått en idé, jag tycker att jag har...
Svar
2
· Visningar
632
Senast: Elektron
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp