Specialbeställa schabrak

Sv: Specialbeställa schabrak

Näe, Equiline har ingen slime/lime-liknande färg. Synd för dom är ju riktigt snygga i övrigt.
Skulle kunnat gå med ett ljusgrön metallic (har ett Equiline som är marint kantband o ljusblåmetallic passpoal-fläta) men det ville dom inte ha.
Får maila och klaga :p
 
Sv: Specialbeställa schabrak

Beställde ett schabrak från Anna Scarpati, de finns väl på ganska många ställen. Man fick välja färger och passpoaler helt efter eget tycke, fast jag kommer ju inte ihåg om det fanns något slime-färgat förstås.;)
 
Sv: Specialbeställa schabrak

Nej det är ju helg, haha. Jag är ledig :angel: Och sen har jag faktiskt inte tänkt på det idag.
 
Sv: Specialbeställa schabrak

Haha har inte varit hemma förren framåt nu senare så det har blivit lite försenat helt enkelt. Får ringa på måndag om jag inte hittar något annat, gillar eg. inte mitt HJ schabrak spec mycket nu när jag klämt o kännt på det mer under dagen :o
 
Sv: Specialbeställa schabrak

Tycker också om dem. Lite dyra om man kanske ska köpa ett som man bara kommer att använda ibland :p

Equalityline hade ju så man kunde se alla deras paspoaler förut, men nu har de ju gjort om sidan. Inte får jag equlines egen hemsida att fungera heller *suck*
 
Sv: Specialbeställa schabrak

Nja, jag beställde på mässan i Scandinavium, tror att det var från "Rytteriet i sjöbo", som inte har någon sida. Henrikssons säljer dock märket, det borde ju gå att beställa via dem också; http://www.henrikssonsridsport.se/page59.html

Det var inte dyrare att beställa egna färger än att köpa direkt, frånsett frakten då.
 
Sv: Specialbeställa schabrak

du har inte kännt så bra, de är verkligen fina, kan tvättas massa ggr.
ring på måndag
 
Sv: Specialbeställa schabrak

öh jo jag har haft schabraket sen 2003 och jag vart tveksam nu när jag kollade o kände på det.
anledningen att jag frågade om HJ's var om de kanske ha något nytt sorts schabrak :idea:

md5krist; ah tackar tackar! :)
ska maila o fråga om man kan specialbeställa o sen får jag spara lite pengar, denna jävla skatt :p
 
Sv: Specialbeställa schabrak

Jag har sett på Henrikssons Ridsport att dom hade nya serien från Eskadron. Shabraken är Limegröna med marinblå kantband, jättesnygga. Jag har inte sett dom på hemsidan men du kan säkert se dom po Eskadrons hemsida. www.pikeur.de, tror jag att det är.
 
Sv: Specialbeställa schabrak

Men jag vill inte ha ett helt limegrönt schabrak, det skulle jag aldrig våga visa mig i :o
Vill bara ha en passpoal i lime!
 
Sv: Specialbeställa schabrak

hejhej
RG har flera olika nyanser av "slajmgrönt" som man kan beställa på kantbanden..
lite dyra är dom ju bara :(
/ponnymamman
 
Sv: Specialbeställa schabrak

Har för mig att jag såg marinblå Hansboschabrak med slimegrön passpoal för inte så längesedan. Faktiskt riktigt snyggt.
 
Sv: Specialbeställa schabrak

Jag har två schabrak från HJ:s som båda är några år gamla.
Tyvärr är den ena lite knepig...det är precis som att kantbandet har krympt i tvätten lite men inte resten av schabraket.:crazy:
Vet du om de har med rak kant?
Och vet du om de har "flätad" passpoal? Eller inte flätad...det är liksom två olika som är tvinnade runt varann längs hela schabraket...:p bra förklaring va...hihi
 
Sv: Specialbeställa schabrak

Ja, men de finns i marinblått med marin-Limegrön kantband ochså för bara 299:- på Henrikssons Ridsport.
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 220
Senast: jemeni
·
Kropp & Själ Hmm, hur ska jag börja det här inlägget? Det finns så mycket jag vill säga men jag vet inte vart jag vill komma med det. Jag är i yngre...
Svar
5
· Visningar
3 934
Senast: Yrsel
·
Skola & Jobb Bara känner att jag måste posta detta. Det är ett brev jag skrivit till min gamla högstadieskola. Det är inte klart formuleringsmässigt...
Svar
7
· Visningar
3 431
Utrustning När jag får för mig att jag vill ha ett visst schabrak - då vill jag ha EXAKT ett sånt :p Nu har jag fått en idé, jag tycker att jag har...
Svar
2
· Visningar
632
Senast: Elektron
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp