Schabrakhjälp

Miljon

Trådstartare
När jag får för mig att jag vill ha ett visst schabrak - då vill jag ha EXAKT ett sånt :p
Nu har jag fått en idé, jag tycker att jag har sett ett sånt schabrak någonstans, någon gång, men har ingen aning om det stämmer och isåfall var. Kan ha varit på någon affär, på tävling, på SIHS, var som helst egentligen. Så jag kan inte säga något om prisklass eller så heller. Vet ni något som stämmer in helt eller delvis, så tipsa gärna om det :bow:
Så till det jag söker:
* Marinblått, med en ganska "klar" marinblå färg
* Ljusblått kantband, dubbla passpoaler där den ena är ljusblå och den andra silvrig/silverblingstenar/något åt det hållet
* Hopp- eller allroundmodell
* Lite större "vågiga" rutor, alltså inte sådär rakt som vissa är utan att linjerna går lite vågigt med diagonala rutor

SNÄLLA, säg "Ja men exakt ett sånt finns, det är ett xxx!" :angel:
 
Googla "schabrak marin" och välj att visa bilder så får du upp ett antal som påminner om din beskrivning. :)
 

Liknande trådar

T
Utrustning Hästgarderoben ska uppdateras (vi måste ju se bra ut på nya klubben:banana: ) och jag skulle vilja ha er hjälp:) Detta är vad jag...
Svar
2
· Visningar
790
Senast: _Tullamore_
·
M
Utrustning Nu är det dags att inhandla ett regntäcke, igen... Jag har velat fram och tillbaka, och nu ber jag er om hjälp! Svik mig inte nu!;)...
2
Svar
20
· Visningar
1 702
Senast: piggis_83
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Roliga saker som barn säger
  • Köpa hus

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp