spel/internet

Toksussie

Trådstartare
Hej, har precis köpt Far cry 2, men när jag ska installera spelet så går det inte. Den kan inte aktivera koden för att spelet inte kommer åt internet.:cry: Vad göra, nån som vet?

Sv: spel/internet

Läste just att man ska skriva/fråga sånt här i underforumet Spel...men var finns det?
Hoppas i alla fall att nån kan hjälpa mig:bump:

Om du menade det som stod i den klistrade tråden så tänk inte på det, den verkar ur drift.
Låter konstigt att du måste komma åt internet för att installera spelet, såvida du inte försöker registrera spelet då internet är ett måste. Om det står någonting med registrering så hoppa över den biten. Om det ändå inte löser nåt så ta gärna en skärmdump (print screen) på rutan som kommer upp och lägg in i tråden så blir det lättare.

Kommer inte vidare i installationen om jag inte aktiverar serialcode, men varje gång jag skriver in den så talar den bara om att den inte kan aktivera koden då den inte kommer åt internet, men internet fungerar ju alldeles utmärkt eftersom vi är ute nu!

Nä, jag är fullt allvarlig så det är förmodligen dina datorkunskaper som kräver en elimentär grundkurs.

Gå in på forumet Hem & Hobby, kicka i rullgardinsmenyn till vänster ovanför inläggen :idea:

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi I dagsläget betalar jag 95 kronor i månaden för mitt mobilabonnemang. Jag har för mig att det ingår 2 GB mobilsurf, men jag använder... 3 4 5
Svar
90
· Visningar
4 422
Senast: Kajsalisa
·
IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
397
Senast: sweep
·
Hundträning Hej kloka buke-folk Min gulliga lilla cocker 1,5 år har börjat skälla på fåglar. Aldrig i kopplet men när han är själv i trädgården...
Svar
4
· Visningar
397
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Hej! Gammal användare som vill vara anonym. Pågrund av förändrad ekonomi samt lite annat trassel så har jag sökt bistånd från soc för... 2 3
Svar
41
· Visningar
4 113

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 31
  • Hönstråden II

Hästrelaterat

Tillbaka