Spelhjälp önskas

keramin

Trådstartare
om man får be om sånt här...
Jag har börjat spela Aura men har kört fast nästan direkt. Är väl inte tillräckligt smart kan jag tro. Säg till om du kan början i alla fall så återkommer jag med frågor. Vill ju bara ha lite hintar och inte en komplett walktrough.

Sv: Spelhjälp önskas

Hejsan!

UHS har kompletta walktrogher men de är uppdelade i frågor så man kan välja hur mycket hjälp man vill ha. Vill man bara ha lite hjälp klickar man på frågan och väljer att bara se första delen av svaret, vill man ha mycket hjälp får man klicka flera gånger.
Här är länken: http://www.uhs-hints.com/uhsweb/aura.php

Sv: Spelhjälp önskas

Tack så jättemycket för tipset. Det verkar vara precis vad jag behöver :bow:

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var... 2
Svar
26
· Visningar
2 927
Senast: Derivata
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
197
· Visningar
27 699
R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 187
Senast: Blyger
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
1 148
Senast: Sharpless
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka