Spin off: Donald Trump, är han så knäpp som han verkar, eller låtsas han bara?

Sån är jag! Eller så har jag nån genetisk koppling bakåt.
BARNET som är stort hade samma frisyr och färg vid nån tidpunkt.

Ergo; vi är ämnade att bli störst, bäst och vackrast. Typ presidenter. I alla fall mina BARN.
Make the BARN great again!

OT. Du vet alla som inte vill använda ordet hen för att det betyder höna på engelska. Varför är de okej med ordet barn?
 
Jag har träffat dessa telningar. Den mindre har lite kvar att bevisa, det går inte att komma ifrån. Den större är mer remarkabel än knäpp. Bedårande barn är ju ett uttryck ödelagt av Jimmie. Men den större telningen motiverar att vi reclaimar uttrycket bedårande barn.
 
Jag har träffat dessa telningar. Den mindre har lite kvar att bevisa, det går inte att komma ifrån. Den större är mer remarkabel än knäpp. Bedårande barn är ju ett uttryck ödelagt av Jimmie. Men den större telningen motiverar att vi reclaimar uttrycket bedårande barn.

Åh herregud🤗🥶
Jag vet inte om jag ska vara stolt eller skämmas.
 
"When you will see my financial statement, at some point I assume it's going to be released, you'll be very impressed by the job I've done. Much, much bigger, much, much better than anybody."

"I like the truth. I'm actually a very honest guy"

"I have the biggest people -- yesterday I had some of the biggest business people in the world in my office and they have beautiful offices perhaps more beautiful than the Oval Office, although to me there is nothing more beautiful because of what it represents."

"My polls show that I'm winning everywhere."

"It's a 747. But, you know, it's a much bigger plane. Bigger wing span. It's a much bigger wing span."



🤣


Inte konstigt att det är svårt att skilja skämt från verklighet! Just de här är äkta, ingen parodi nödvändig egentligen med den mannen
 
Vet inte om det redan nämnts, men det har ju uppmärksammats att Trump (som inte deltar i debatter eller låter sig utfrågas av journalister i vanlig ordning där han kan ställas mot väggen och tvingas svara och bli ifrågasatt) enbart svarar journalister ... med en vrålande helikopter i bakgrunden. På så sätt måste journalisterna skrika sina frågor och Trump kan låtsas att han inte hör, och dessutom svara kortfattat eftersom helikoptern väsnas så. Han har gjort detta 90 (!) gånger (Obama gjorde så 2 ggr...) och om detta är hans egen uträkning (dvs han är lite smart ändå) eller hans rådgivares heta tips, vet jag inte. Men det har i alla fall uppmärksammats och kommenterats. Kanske vågar man inte låta Trump grillas som vanligt av smarta journalister, för i ögonblickets hetta kunde han ju kläcka ur sig vad som helst, live!

Det låter som läskigt nära sanningen! Plus, som miamia skrev, att det ger ett intryck av Viktig Man På Språng. Antagligen till nästa golfrunda visserligen, men det är ytan som räknas...

Om hans personal släpper Trump lös med journalister så kan det lätt bli lite tokigt, så jag kan förstå strategin :crazy:

https://abcnews.go.com/Politics/video/trump-don-jr-reported-russia-email-fbi-give-63669900

Hoppsan?
 
"When you will see my financial statement, at some point I assume it's going to be released, you'll be very impressed by the job I've done. Much, much bigger, much, much better than anybody."

"I like the truth. I'm actually a very honest guy"

"I have the biggest people -- yesterday I had some of the biggest business people in the world in my office and they have beautiful offices perhaps more beautiful than the Oval Office, although to me there is nothing more beautiful because of what it represents."

"My polls show that I'm winning everywhere."

"It's a 747. But, you know, it's a much bigger plane. Bigger wing span. It's a much bigger wing span."



🤣


Inte konstigt att det är svårt att skilja skämt från verklighet! Just de här är äkta, ingen parodi nödvändig egentligen med den mannen
Han uttrycker sig enkelt, väääldigt enkelt - och han upprepar "positiva" ord igen och igen. Smart? Man vet att det fungerar.
 
"When you will see my financial statement, at some point I assume it's going to be released, you'll be very impressed by the job I've done. Much, much bigger, much, much better than anybody."

"I like the truth. I'm actually a very honest guy"

"I have the biggest people -- yesterday I had some of the biggest business people in the world in my office and they have beautiful offices perhaps more beautiful than the Oval Office, although to me there is nothing more beautiful because of what it represents."

"My polls show that I'm winning everywhere."

"It's a 747. But, you know, it's a much bigger plane. Bigger wing span. It's a much bigger wing span."



🤣


Inte konstigt att det är svårt att skilja skämt från verklighet! Just de här är äkta, ingen parodi nödvändig egentligen med den mannen
Han är liksom ett eget Saturday Night Live avsnitt 24/7.
 
Nu är jag hungrig. Hungrigare än alla andra! Jag skulle kunna äta en flodhäst. Den största flodhästen av alla! Alla skulle bli imponerade av hur fort jag åt den. Det skulle bara säga SWOSH!
För jag äter fortare än all andra. Och mer! Jag är BÄST på att äta stora saker. Jättefort.


Projekt: prata som Trump.
 
Saknades bara ett rövhåls "jk, jk" efter det där typ "or would i?" Nära nog till ett just kiddin' :meh:
Och det är såklart efter när han hotat med att döda reportrar i ett enormt rum fullt med människor som kan vända sig mot de fåtal som är där bara för att det är deras jobb.
:banghead:
 
CNN just nu pratar om ifall Trump egentligen är mentalsjuk och hur farligt allt detta är. Hans twittrande och hans galna kommentarer. Själv tror jag inte att han är galen, men lik ett barn som vuxit upp helt utan ramar och som fått igenom allt han velat utan konsekvenser eller kritik. Ingen har ifrågasatt eller bromsat, jag tror han fått hållas hela sitt liv - tack vare hans ärvda förmögenhet.
 
Vad händer om Trump inte blir omvald? Då kommer han väl sitta kvar som avgående president tills nästa president installeras på posten?

Det är svårt att föreställa sig hur han skulle hantera det.
 
Jag är numer lite allergisk mot Donald Trump. Inte roligt att det första man läser på morgon är något av hans idiotiska ”bedrifter” eller påståenden när man kollar nyheterna. Och som självskadebeteende följer jag även även honom i annan media och blir givetvis lika irriterad nästan varje gång.
Alltså nu räcker det med att hans namn, eller förträffliga frisyr syns i något sammanhang så ser jag rött.
Så grattis Trump! Inte många lyckas med detta :bow:
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Tycker många fina exempel kommer upp i diskussioner kring hästvälfärd. Tex på saker som bara "ingick" i ens hästhantering förr som man...
2
Svar
36
· Visningar
3 647
  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 104
Senast: Pratsch
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 503
Senast: fejko
·
  • Artikel
Dagbok Jag hittade inlägg här som jag skrivit för ca 6 år sedan när jag bestämde mig för att låta mitt gråa hår växa ut. Det fanns bilder på...
Svar
12
· Visningar
1 891

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Burkfisk
  • Ni som flyttat långt..
  • Bra hörlurar

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp