Spin off: Donald Trump, är han så knäpp som han verkar, eller låtsas han bara?

Finns hela presskonferensen någonstans??

Jag är sugen på att köpa en prenumeration på NY times nu bara för det. Ska banne mig ta reda på vad det kostar.
 
Finns hela presskonferensen någonstans??

Jag är sugen på att köpa en prenumeration på NY times nu bara för det. Ska banne mig ta reda på vad det kostar.
Det är ganska billigt som internationell digital prenumerant på NY Times just nu.

Om du klarar av nästan 3h presskonferens, så varsågod...
 
Finns hela presskonferensen någonstans??

Jag är sugen på att köpa en prenumeration på NY times nu bara för det. Ska banne mig ta reda på vad det kostar.
Googla "Trump", välj tidsperiod (senaste dygnet) och videor, sedan filter på längd (lång) så hittar du presskonferensen i sin helhet, ta någon som ligger på youtube. Trumps svar på den massiva kampanjen under de senaste dagarna i media mot honom att han agerat sent var bara en kort bit i början.
 
Googla "Trump", välj tidsperiod (senaste dygnet) och videor, sedan filter på längd (lång) så hittar du presskonferensen i sin helhet, ta någon som ligger på youtube. Trumps svar på den massiva kampanjen under de senaste dagarna i media mot honom att han agerat sent var bara en kort bit i början.
Hittade, har börjat småkika. Förstår att CNN stängde ner. Tycker att de kan klippa ihop ett eget program där de visar att hela den grejjen inte stämmer :P
 
Det är ju kul och mest sant.

Personerna som producerat ställer troligen inte upp till val så du lär slippa problemet.
Men jag lär inte slippa dina dryga kommentarer, du verkar nästan manisk i att svara på inlägg jag skrivit. Dessutom har du som vanligt såklart fel, Occupy Democrats är en politisk rörelse med kopplingar till det Demokratiska partiet i USA.
 
Jag tror den typen av videos snarast gynnar Trump, det är min reaktion när jag ser den och jag skulle inte rösta på personer eller partier som producerar sånt skräp.
Problemet är väl att det här är en mild sommarbris i jämförelse med orkanen inom samma genre som Trumpen domderar om dagarna i ända. Jag förstår faktiskt att vissa demokrater lessnar och gör den här typen av inlägg. Nivån på debatten ligger ju konstant på en 3-årings nivå från presidentämbetes innehavare
 
Men jag lär inte slippa dina dryga kommentarer, du verkar nästan manisk i att svara på inlägg jag skrivit. Dessutom har du som vanligt såklart fel, Occupy Democrats är en politisk rörelse med kopplingar till det Demokratiska partiet i USA.
Nej du har fel i både och.

Att ha kopplingar till ett parti innebär inte att man ställer upp i valet.

Och nej jag är inte manisk i att förfölja dig. Jag läser och svarar på inlägg jag reagerar på. Vi har rätt olika åsikter och jag reagerar ofta på det du skriver inte på vem som skriver. Hade du skrivit inlägg om gulliga katter hur man flätar manen bäst eller om stickning exempelvis hade jag troligen inte ens läst dem och än mindre svarat.

Ofta kollar jag inte ens vem jag svarar förrän jag postat inlägget. Väljer du att tro att jag lägger energi på att förfölja dig så är det din grej och har inget med mig att göra, det är inte min grej över huvud taget, jag ägnar mig inte åt sånt.
 
Det är ganska billigt som internationell digital prenumerant på NY Times just nu.

Om du klarar av nästan 3h presskonferens, så varsågod...
Konsten att förlänga 10 minuters relevant information till 2 timmar och 23 minuter upprepningar, pladder och nonsenssnack. Inte lätt för journalisterna att bena ut relevant information ur det där...
 
"... Mr. Trump told top aides to think of each presidential day as an episode in a television show in which he vanquishes rivals."
https://www.google.com/amp/s/www.nytimes.com/2017/12/09/us/politics/donald-trump-president.amp.html
...
Han sa faktiskt det.
Herregud. Han tänker verkligen på det verkliga livet som en tv-show :eek::crazy:
Visst kommer det bli skoj med fyra år till med honom som president i USA?:nailbiting:
Sannolikheten att han förlorar valet är väldigt låg nu.
 
Lite som när han ville köpa Grönland (eller, det kanske han vill fortfarande!).
Det verkar så...

"Mindre än ett år har gått sedan Donald Trump inledde ett misslyckat försök att köpa loss Grönland. Nu väntas USA offentliggöra ett omfattande stödpaket till den arktiska ön, skriver AP. Ett besked som väcker ilska i Danmark.
– Det här är ett försök att muta den grönländska befolkningen, säger den danska parlamentsledamoten Karsten Hönge."

https://www.svt.se/nyheter/utrikes/amerikanskt-stodpaket-till-gronland-vacker-ilska-i-danmark
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Tycker många fina exempel kommer upp i diskussioner kring hästvälfärd. Tex på saker som bara "ingick" i ens hästhantering förr som man...
2
Svar
36
· Visningar
3 661
  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 117
Senast: Pratsch
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 669
Senast: fejko
·
  • Artikel
Dagbok Jag hittade inlägg här som jag skrivit för ca 6 år sedan när jag bestämde mig för att låta mitt gråa hår växa ut. Det fanns bilder på...
Svar
12
· Visningar
1 920

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp