Spin off på Paradis/Alladin. Vilken chokladask är bäst?

Det finns väl inget skäl att undvika att dra en lans för den rätta läran!

(om folk vill ha nötter, likör, annat snask, kanderade marsvin och hjulmuttrar i sin choklad är det väl enklast att de har sådant vid sidan av)
Det blir lite mer stökigt men smaken lär bli bättre, med "bygg" din egen "pralin".
 
Jag gillar Merci-askarna och After eight, men inte att de också innehåller palmolja. Köper inte själv, men tackar inte nej om någon bjuder och äter absolut om jag får i present av någon anledning. Det gäller iofs typ allt godis som finns :angel:

Det där med frukt i choklad kan jag tycka om, men INTE något som ska ha alkoholsmak blandat med det. Jag tycker om mint, nougat, nötter av alla slag, krispiga saker, mousse... Är verkligen inte kräsen så sett annars, och äter allt från vit "choklad" till mörk choklad på 89% eller något sådant.

Borde kanske ta och undersöka vilka bra askar som finns, om det finns någon med bara goda smaker och utan palmolja, och som man faktiskt har råd med också...
 

Liknande trådar

Kropp & Själ 40 närmar sig. Vikten går uppåt och jag har skaffat gymkort. Att reglera vikten med födointaget fungerar inte på mig, så min tanke är...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
9 841
Senast: SiZo
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 804
Senast: Jeps
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 893
Senast: Barbabelle
·
Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
2 209
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp