Spindelutställning i Borlänge?

gul_zebra

Trådstartare
Såg precis på Borlänge Närtv att de varit på en spindelutställning. Börjar ju bli mer och mer intresserad av fågelspindlar så det vore kul att kunna gå och kolla, nån som vet något om den? Om den öht är kvar?

Och samtidigt - någon som vet om det kommer några andra djurutställningar/mässor inom dalarna?

P

pippi27

Sv: Spindelutställning i Borlänge?

Du får väl ta och komma hit vettja :)

Skämt åsido, känner inte till några spindelutställningar framöver.
Jo, om du åker till Tyskland, en smula långt kanske ;)

gul_zebra

Trådstartare

Till galningbyn :eek: ;) :D

Hehe precis. Får lifta med papps när han åker ner och handlar sprit! :D

P

pippi27

I maj ska det hållas en herpetologisk utställning på Botaniska i Uppsala. Där kommer det att finnas lite av varje.
LIte närmare än Tyskland :D

gul_zebra

Trådstartare

Gaah måste allt vara så nära hufvudstaden :p Tycker allt kan vara här i Borlänge istället hehe :D

Hmm herpetologisk... Terrariedjur väl? Tror du det kan finnas bamsingsniglar där? :angel: :D

P

pippi27

Jag kan kolla vad som hittills är anmält att komma.
Jag ska eventuellt visa både spindalr och ormar.

Liknande trådar

Övr. Djur Vi har under många år haft råttor som sonen älskar. Han matar dom gärna och varje morgon går han dit direkt och varje kväll säger han...
2
Svar
23
· Visningar
1 474
Relationer Ja, som rubriken lyder, är det viktigt att komma ihåg och höra av sig när vänner fyller år? Jag fyllde år för några dagar sedan och...
2 3
Svar
57
· Visningar
1 842
Senast: BernT
·
Gravid - 1år Har lite ångest för hur jag ska klä barnet i vagnen ute nu. 10,5 månader i dagsläget så använder ju sittdelen. Är åkpåse det bästa att...
Svar
19
· Visningar
343
Senast: Voeux
·
Hästmänniskan Hej! Måste få ventilera mig lite och hoppas på att få lite kloka ord. De senaste åren har varit kaos för mig både jobb och hästar. Har...
Svar
18
· Visningar
1 625
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Soffa i skinn eller tyg