Masked Singer 2024

Alltså Kameleonten.
Tror ju att det är Snuskisen. Men hon sjunger för bra, så därför tror jag mer på Amy Diamond ändå tror jag. 😂
 
Jag såg igår och tycker Kameleonten höll världsklass. Jag vet få som sjunger så bra i Sverige. En av dem är Molly Sandén, har ingen aning om ledtrådar stämmer eller så
 
Såg på Instagram att Lisa Ajax är en fundering på kameleonten. Hon är ju dock gravid så borde kanske synas. Fast det är ju en pösig tröja på.
 
Jag är jättedålig på att gissa. Hänger not inte med i kändisvärlden tillräckligt för att förstå ledtrådar osv... :D Men jag är jättenyfiken på vem Kameleonten är för sången igår var ju helt suverän :love: !
 
Såg på Instagram att Lisa Ajax är en fundering på kameleonten. Hon är ju dock gravid så borde kanske synas. Fast det är ju en pösig tröja på.

Hon var ganska rejält stor under mello. Det hade behövts en annan kostym för att dölja det. Hon är ju så liten i övrigt.
 
Ja, alltså egentligen känns det osannolikt, jag blev bara så nöjd när jag tänkte att AZ kunde vara Azerbajdzjan och dessutom insåg att 12 stämde in på när det var Eurovision där…

Men så uppenbara ledtrådar verkar de ju inte köra med i det här programmet. 🙃
 

Liknande trådar

L
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 782
Senast: TinyWiny
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
767
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Ja kära buke. Google var inte min vän i den här frågan så därför kollar jag med er. Flera gånger när jag stått upp och rakat benen de...
Svar
8
· Visningar
1 375
Senast: underensten
·
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
5 634

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp