Bukefalos 28 år!

Spinoff på spännande hus, Spännande möbler!

Sv: Spinoff på spännande hus, Spännande möbler!

En snabb sökning på blocket på "Italiensk" fick dom mest horribla resultat och ett gäng pluffiga kreationer började sakta ta över min skärm...

0981739337.jpg



"Erikslunds Möbler i Västerås
Sveriges Lägsta Priser På Möbler"

- Oh really? Can't see why...
 
Sv: Spinoff på spännande hus, Spännande möbler!

För den smaklösa summan av 48 000:- kan man köpa sig denna skönhet:

1945413045.jpg


Kanske inte bara summan som är smaklös?


Och om man vill ha mycket möbler.. Någonstans i en trea i södertälje, står det här:

2331796358.jpg



Skulle kunna sitta med det här hela natten. Nästa bidrag på avdelningen creepy:

7336282133.jpg
 
Senast ändrad:
Sv: Spinoff på spännande hus, Spännande möbler!

*kl*

Jag trodde precis att jag hade klickat in mig i "shopping till hemmet"-tråden och blev lite orolig :D
 
Sv: Spinoff på spännande hus, Spännande möbler!

Hahaha, ja äääe det var mina senaste inköp.. Tycker Tiger Woods-statyn matchar dom fina trämöblerna. Funderade med att kombinera det med ett tolv meter långt matsalsbord i svart marmor.
 
Sv: Spinoff på spännande hus, Spännande möbler!

KL

Ännu ett sovrum i maräng.
Eller glasyr kanske.

2122580380.jpg
 

Liknande trådar

Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
12 172
Senast: tott
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 189
Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 148
Hästmänniskan Har legat vaken i minst 1,5 timme i sängen. Min son på 7 månader har vaknat till några gånger och sökt närhet. Ammar fortfarande lite...
Svar
5
· Visningar
1 557
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp