Bukefalos 28 år!

Spinoff på spännande hus, Spännande möbler!

Karma

Trådstartare
Visst finns det en del spännande och fullkomligt vidriga möbler där ute, men nu var det nära att filen flög över skärmen. Det här tar nog priset. Kan inte tänka mig ett enda hus, hem eller husvagn som den här.. saken.. Någonsin kommer att passa in i. Se och njut.

2472891440.jpg
 
Sv: SSpinoff på spännande hus, Spännande möbler!

Varefter det flyttar hit människor med annan inredningssmak så blir utbudet mer mångfacetterat. Jag gick in i en ny möbelaffär en gång och blev helt paff. Inte en enda av möblerna där inne skulle funkat hemma hos mig. Men affären sålde tydligen rätt bra.
 
Sv: SSpinoff på spännande hus, Spännande möbler!

Jo men ett badkar i form av en klacksko... varför inte? Till den nätta summan 126 000 kr! Min kollega som tidigare jobbat på xxLutz som sålde detta tipsade mig om det.

IMG_9252.JPG
 
Sv: SSpinoff på spännande hus, Spännande möbler!

Just detta badkar fotograferade jag på nämnda möbelaffär. Fantastiskt! och inte mindre fantastiskt är att det fanns tillhörande skåp i samma sorts guld.
 
Sv: SSpinoff på spännande hus, Spännande möbler!

Om man ska köpa ett badkar för den summan, varför inte välja en pool?
 
Sv: SSpinoff på spännande hus, Spännande möbler!

Visst finns det en del spännande och fullkomligt vidriga möbler där ute, men nu var det nära att filen flög över skärmen. Det här tar nog priset. Kan inte tänka mig ett enda hus, hem eller husvagn som den här.. saken.. Någonsin kommer att passa in i. Se och njut.

2472891440.jpg

Huga, helt otroligt att det finns en köpkrets?!


På tal om spännande möbler så såg jag en väldigt läcker matta på någon reklam på facebook. Den var gjord av etiketter (av skinn?!)
Någon som känner igen den och vet var jag kan hitta den?
 
Sv: SSpinoff på spännande hus, Spännande möbler!

På tal om spännande möbler så såg jag en väldigt läcker matta på någon reklam på facebook. Den var gjord av etiketter (av skinn?!)
Någon som känner igen den och vet var jag kan hitta den?

Vet inte om man får lägga in länkar här men googla annars på "jeanslabel matta" så hittar du den rätt lätt. :)
 
Sv: SSpinoff på spännande hus, Spännande möbler!

Har även sett en variant där ena delfinens fena "kom upp" genom bordet. Brrrrrrr...
 
Sv: SSpinoff på spännande hus, Spännande möbler!

4203105959.jpg


4093228275.jpg


3971981979.jpg


Jag har MYCKET svårt för vitrinskåp överlag och dessa bidrar väl inte till nån åsiktsförändring direkt ;)
 

Liknande trådar

Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
11 773
Senast: tott
·
Hästmänniskan Har legat vaken i minst 1,5 timme i sängen. Min son på 7 månader har vaknat till några gånger och sökt närhet. Ammar fortfarande lite...
Svar
5
· Visningar
1 518
Senast: Hedinn
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 863
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 564
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Magsjuk hund
  • Brukshundar och könsbunden aggressivitet
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp