*Spöktråden*

Cydonia

Trådstartare
Jag kommer ihåg för ett bra tag sedan när vi hade en himla mysig spökhistorie-tråd här nånstans på Buke, och nu kan jag tyvärr inte hitta den igen, så då får vi banne mig starta en ny!:bump:


In med alla läskiga/hemska/onaturliga/övernaturliga historier eller upplevelser som ni har på lager!:D
 
Sv: *Spöktråden*

Har för mig att en stängdes för att folk sa att det hände konstiga saker när de läste den.....i alla fall, det fanns en som stängdes.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Visste inte om jag skulle göra en ny tråd. Men tänkte att jag inte skulle stöka till i VGV. Jag har fått uvi igen efter ett antal år...
Svar
5
· Visningar
492
Senast: MJLee
·
Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 777
Senast: Buzzter
·
Kropp & Själ Jag har för mig att jag hade en liknande tråd när dottern var nyfödd men nu hittar jag den inte, så startar en ny. Det här med amningen...
2 3
Svar
58
· Visningar
4 925
Senast: Jojo
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 930
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp