Sporremmar.

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Farouk
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 18
  • Visningar Visningar 1 329
F

Farouk

Har ni förslag på bra sporremmar i läder som det verkligen är kvalité på? Har nyligen fått mina snodda av någon låg person :mad: :(

Sv: Sporremmar.

va?! har du fått dina sporremmar stulna.. hur lågt får folk sjunka så mycket kostar de ju inte.

Haha, nej nej, dom tog självklart hela sporrarna inkl. sporremmar och sporrskydd ;) Såg att jag formulerat mig lite konstigt men kan inte ändra i inlägget längre :p

Folk stjäl allt nuförtiden. Jag hade mina reservsporrar (från Börjes dessutom) med till en träning, och de blev stulna, tack och lov för att det inte var Sprengersporrarna :p

Farouk: Jag köpte i en lokal affär, men de är nog inte svåra att få tag på, betalade lite under 200 kr för dem.

haha :rofl: men ändå, hur lågt får folk sjunka det är ju inte mycket pengar det handlar om så de borde ju kunna köpa egna sporrar, sporremmar och sporrskydd tycker jag, du och många fler här på buke.

beställde läderband från h**ks här för ett tag sen, lite på vinst o förlust... men dom verkar faktiskt helt ok...

Jag annvänder ifrån Pessoa och ifrån Keiffer.. suveräna båda två :)

Haha, nej nej, dom tog självklart hela sporrarna inkl. sporremmar och sporrskydd ;) Såg att jag formulerat mig lite konstigt men kan inte ändra i inlägget längre :p

Samma sak hände mig, här får man inte ha nåt i fred :mad:

Bara en fråga, varför gör alla den här :) typ alltid när ni skriver?
Måste ni visa att ni inte är sura eller? Det är sååååå irriterande.

Varför skulle jag vara sur? Väldigt konstig reaktion öht av dig tkr jag. På ett forum får man väl ändå räkna med att folk använder smileysar som dom vill? ( :smirk: )

Sprenger har riktigt bra remmar. Priset kommer jag inte ihåg men de ligger klart lite högt i pris. Tror i o f sig att du har igen det för de håller länge.

pessoa kommer jag inte ihåg men keiffer``s kostade 10 euro (ca 90 kr)

Liknande trådar

Utrustning Köpte ett begagnat träns, och hela tränset hade fått sig ett oljebad! 🫣 Där det bara är läder har jag lyckats få det ok genom att...
Svar
5
· Visningar
892
Senast: Fibusen
·
Utrustning Behöver tips på var en kan hitta ridstövlar i riktigt läder, helst utan snörning. Människan som ska ha dem är knappt 160 cm lång och har...
Svar
2
· Visningar
243
Senast: sweep
·
Utrustning Finns där stigläder med spänne vid foten som går trä igenom en ögla? Många av modellerna jag har sett måste man tyvärr kunna trä på...
Svar
11
· Visningar
613
Senast: skiesabove
·
Övr. Barn Jag har börjat titta lite på airtag till bla barnvagnen. Men jag sen läste jag om den nya uppdateringen som gör att man inte ska kunna...
Svar
1
· Visningar
522
Senast: starcraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka